Ga naar inhoud

Tool/Software online samenwerken?

Geplaatst:

BeWise

Beste leden,

 

Ik ben op zoek naar een mooie overzichtelijke tool/software die ons kan helpen om bepaalde zaken te registreren. Voor ons is het belangrijk om dit samen in het team te kunnen delen en te kunnen bewerken. De belangrijkste zaken die wij in zo'n tool zouden willen zien zij o.a: een agenda, contactenlijst, werkverslagen, registreren van uren, kilometers, relaties en eventuele onkostenregistratie. Is er zo'n applicatie mogelijk voor op de computer? Of is er zo'n tool die hier op lijkt?

 

Met vriendelijke groet,

 

R. Walter

 

Featured Replies

Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator

Klinkt als functionaliteiten van een willekeurig CRM systeem.

 

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

Geplaatst:

BeWise

  • Auteur

Dank u wel voor de terugkoppeling. Heeft u misschien nog tips welke overzichtelijk en makkelijk in gebruik is? Dank u wel.

Geplaatst:

Ward van der Put

  • Moderator

Wij gebruiken daarvoor gedeelde mappen, documenten en spreadsheets op Google Drive. Deze leuke longread (voor het weekend) beschrijft hoe je dat zou kunnen aanpakken:

 

https://moz.com/blog/use-google-docs-to-manage-your-digital-projects-from-freelance-to-large-agency

 

Aan Google Drive kun je allerlei extra apps koppelen. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld Draw.io (lijkt op Visio) voor allerlei diagrammen en schema's, en Smartsheet voor project- en timemanagement. En verder ook wel prettig: het synchroniseert goed met je smartphone, zodat iedereen er overal en altijd bij kan.

Geplaatst:

BeWise

  • Auteur

Best Ward,

 

Hartelijk dank voor uw respons ik ga me verdiepen in de Google Drive applicaties! Zijn er nog tips van andere ervaren gebruikers hier op het forum die iets soortgelijks gebruiken?

  • 2 months later...
Geplaatst:

MrHTTP

Is Basecamp misschien iets wat je zoekt? Je kan het gratis uitproberen en anders googlen op Basecamp alternatives.

 

Geplaatst:

bas-services

Je kunt inderdaad Google Drive of Dropbox gebruiken. Voor het CRM gedeelte adviseer ik je Dolibarr. Dit gebruiken wij voor het registreren van contacten etc. Dit is open source. Je dient dit wel op een eigen server/shared hosting te installeren.

SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.