Na een periode van een business te hebben naast een 40 urige werkweek (waarbij mijn contract begin september eindigd) bied de volgende mogelijkheid zich aan:
- een nieuwe opdrachtgever die direct 10-20 uur wil afnemen per week, met kans op meer. Eventueel eind dit jaar of daarna meer uren (of volledig in loondienst treden)
- een 2e opdrachtgever die een soortgelijk voorstel heeft gedaan, echter daar beginnen voor 16 uur en misschien in september al voor 40 uur werk.
Wat is bedrijfstechnisch en financieel gezien een goede zet om te doen ?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
ps.
Sorry, als deze niet in de juiste groep staat... moet nog ff wennen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pika
Pika
Hallo allemaal,
Ik wil jullie graag de volgende vraag voorleggen:
Na een periode van een business te hebben naast een 40 urige werkweek (waarbij mijn contract begin september eindigd) bied de volgende mogelijkheid zich aan:
- een nieuwe opdrachtgever die direct 10-20 uur wil afnemen per week, met kans op meer. Eventueel eind dit jaar of daarna meer uren (of volledig in loondienst treden)
- een 2e opdrachtgever die een soortgelijk voorstel heeft gedaan, echter daar beginnen voor 16 uur en misschien in september al voor 40 uur werk.
Wat is bedrijfstechnisch en financieel gezien een goede zet om te doen ?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
ps.
Sorry, als deze niet in de juiste groep staat... moet nog ff wennen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53483-wat-is-een-verstandige-zakelijke-beslissing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag