Nieuwe website voor ThermoActive, wat vinden jullie ?

Aanbevolen berichten

Onderstaand een model van een kartonnen logo voor thermoactive.

Het poppetje is bewust scheefafgebeeld om snelheid te suggereren.

Mischien nog iets meer in elkaar schuiven ?

 

De kleding wordt in eerste instantie aangeboden voor ouderen en mensen met rugklachten onder de naam thermovitaal.

Warmers voor nek en gewrichten worden momenteel in een nieuw samenwerkingsverband ontwikkeld.

 

Kleur van de website wordt warm oranje/rood , logo weet ik nog niet.

 

Ook opbouwende negatieve reacties zijn welkom ;)

 

logo7dm.jpg

Link naar reactie

Yo Merkava !

 

ThermoActive : klinkt al een stuk jonger ! :D

Het logo ziet er leuk uit en duidelijk sportief. Maar waar ik je product in moet herkennen kan ik niet goed uitmaken.

 

Wellicht dat het open midden hiervoor bedoeld is ?

 

Ik vind het in ieder geval een veel beter idee om je product te associeren met beweging, sporten en vitaliteit dan met gezondheid en ouderdom. Zoals uit vele onderzoeken blijkt zijn zelfs ouderen er niet erg tuk op om alleen op hun ouderdom te worden aangesproken.

 

Ik zat afgelopen 2/3 weken met een onwillige onderrug en kom veel te veel mensen van mijn leeftijd tegen die problemen met hun rug hebben, dus wellicht is je secundaire doelgroep nu al gevonden ;)

 

Good luck en good luck to Malamut.

Link naar reactie

Yo Merkava !

 

ThermoActive : klinkt al een stuk jonger ! :D

Het logo ziet er leuk uit en duidelijk sportief. Maar waar ik je product in moet herkennen kan ik niet goed uitmaken.

 

Wellicht dat het open midden hiervoor bedoeld is ?

 

 

 

Het is een figuur dat naar rechts beweegt, maar in de bol zou je ook de warme zon kunnen zien.

 

Ik heb net wat zitten pentekenen met de losse hand, de basisvorm blijft, er ontstaan ongecontroleerde lijntjes die het geheel beweging geven en het logo meer van deze tijd maken.

Misschien ga ik morgen wel met wat verf aan de gang die ik van de kwast laat druipen en zo probeer de vorm te "schilderen".

Link naar reactie

Gezien de symmetrie en gelijke verhoudingen in het poppetje duurde het even voordat ik je poppetje herkende. Deze manier van poppetjes tekenen is wel heel erg seventies. Ik zie ook de relatie tot het product niet helemaal. Juist de rug ontbreekt??? Kunnen we hier een brainstormdraadje van maken over wat je logo zou kunnen uitbeelden? ;)

 

;D heel juist opgemerkt, het is teveel de pictogram stijl van de jaren 70.

Nu nog dat golvende asbak oranje 8)

 

Tja uitbeelden

 

Doelgroep is dus mensen met spierklachten en pijnklachten die baat hebben bij lokaal bijverwarmen. Maar ook een voeten zak voor bijvoorbeeld die invalidescooters.

 

Later komen daar hopelijk de mensen bij die beroepsmatig nogal eens in de kou staan. En ik denk dat bijvoorbeeld een wedstrijdschaatser die zich heeft warm gereden, een beetje bijverwarming tot vlak voor de start ook wel kan waarderen

 

En zoals Webwolff ook al aangeeft, het rollatorsyndroom moet vermeden worden ;)

Link naar reactie

Ik vind het een mooi logo! Ik vind doordat dat het zo seventies is, wel wat hebben. Door de symmetrie is het makkelijk te herkennen. Nu nog de koppeling maken met je product, want die mis ik toch ook in het logo.

 

Dus ik dacht laat ik ook even 5 minuten creatief zijn! Maak van je naam de rug en nek!

 

logo7dm.jpg.e927e44f24151f50e4d22d5dd398215d.jpg

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie

Logootje op de site spreekt wel aan: beetje hip, maar mist de koppeling met het product. Ik vind de achtergrond van de bovenste balk erg mooi, maar het geeft me het idee dat ik op de site van een telecombedrijf of laswerkplaats ben beland. In plaats van scherpe, dunne lijnen zou ik eerder een spel van zacht en warm gekleurde, organisch gevormde vlakken die een gloed uitstralen verwachten.

 

Voor de rest: heldere site. Mis ik een knopje bestel? Of is er geen webshop? En als ik als detaillist/reseller bij je terecht kom, waar kan ik dan informatie achter vinden?

 

Ik blijf je logo associëren met blij dat ik rij, campings en recreatiezalen. Ik word er niet warm van, om het zo maar te zeggen.

 

Ik laat even een ballonnetje op: als je nu het linkerbovendeel vna de site zo laat programmeren dat er naar elke keer verversen een andere afbeelding komt, silhoutten van mensen als onderstaand, waarbij je de warmte ziet? Zouden wel iets dynamischer poses moeten zijn, en de achtergrond kan ook een andere, bij de website passende kleur hebben, maar je begrijpt de bedoeling...

 

ta.gif

 

Ik krijg er nog steeds geen images op als bijlage... niet zonder ze als link onder mijn eigen domein te plaatsen en hier te linken... hoe werkt dat?

Link naar reactie
Ik vind het in ieder geval een veel beter idee om je product te associeren met beweging, sporten en vitaliteit dan met gezondheid en ouderdom. Zoals uit vele onderzoeken blijkt zijn zelfs ouderen er niet erg tuk op om alleen op hun ouderdom te worden aangesproken.

 

Sluit ik me 100% bij aan. Toen ik een thermometer en het woord gezondheid op je site zag staan wilde m'n muis al naar het terug knopje. Vanmiddag kreeg ik bij een klant een koekje aangeboden met in het midden het woord 'digestive' wat gelijk weerstand bij me opriep ondanks dat het een ontzettend lekker volkoren koekje was. Het aanbieden als comfort product lijkt me handiger.

 

@nonex op zich vind ik je ballonnetje leuk maar m.n. bij de eerste denk ik eerder aan een reclame voor een pijnstiller (rood=pijngebied). Denk dat de poses sportief moeten zijn. Misschien dat dat weer teveel naar sporttoepassingen neigt ipv de 1ste doelgroep?

 

Een associatie met een warme zon die je opwarmt vind ik overigens fantastisch na het heerlijk warme gevoel dat het zonnetje me vanmiddag, ondanks de relatief lage temperatuur, gaf :)

Link naar reactie

Bedankt voor de kritiek ;)

 

Die thermometer vind ik ook niet wat.

Al vind ik dat deze ontwerper met één ontwerp voor 95% heeft neergezet wat ik in gedachte had.

En dan te bedenken dat ik pas gistermiddag één email heb gestuurd met 3 url's en een kleine uitleg wat ik uit wil stralen en wat ik ga verkopen.

 

Ik wil mij echter ook andere producten met dezelfde techniek gaan ontwikkelen en verkopen, dus het moet iets algemener zijn dan sport en beweging.

Als ik deze site nu helemaal vitaal maak dan heb ik weer een nieuwe nodig voor de andere producten.

 

Die button rij daar ga ik toch maar wat veranderen.

Beetje andere volgorde.

Ja er is een shop, die wil ik onder producten en onder shop wegstoppen.

 

 

en over resellers gesproken, wat zou ik die aan andere info geven dan klanten, bv acties ?

Link naar reactie
en over resellers gesproken, wat zou ik die aan andere info geven dan klanten, bv acties ?

 

Minder marketing praat maar feiten of praat over waarom ze jouw product moeten gaan resellen. Reseller marges als je die kwijt wilt. Logo materiaal dat ze op hun eigen site kunnen zetten. Prioriteit contact formulier, klachten- of RMA formulier etc.

Link naar reactie

en over resellers gesproken, wat zou ik die aan andere info geven dan klanten, bv acties ?

 

Minder marketing praat maar feiten of praat over waarom ze jouw product moeten gaan resellen. Reseller marges als je die kwijt wilt. Logo materiaal dat ze op hun eigen site kunnen zetten. Prioriteit contact formulier, klachten- of RMA formulier etc.

 

Ja ik snap hem, promomateriaal, RMA, prijzen is ook niet verkeerd, wel ffies blokken dus met een password

 

toch wel goud zo'n forum

 

Link naar reactie

 

 

@nonex op zich vind ik je ballonnetje leuk maar m.n. bij de eerste denk ik eerder aan een reclame voor een pijnstiller (rood=pijngebied). Denk dat de poses sportief moeten zijn. Misschien dat dat weer teveel naar sporttoepassingen neigt ipv de 1ste doelgroep?

 

 

Tsja, daar heb je ook weer gelijk in... het heeft wel iets van de reclame van een pijnstiller, daar gebruiken ze dat rood ook... ben even het merk kwijt.

 

Link naar reactie

Ik vind de naam "ThermoActive" heel mooi. Actieve warmte, voor interpretatie vatbaar en toch duidelijk! Omdat ik mezelf nog niet als zo oud bestempel en soms ook baat heb bij "actieve warmte" voel ik me al meteen aangetrokken tot jullie product(en).

Ik vind de site op zich wel mooi met - inderdaad - warme kleuren. Maar daar eindigt voor mij de associatie met het aangeboden product. Als jullie het gevoel van warmte en de zon willen oproepen en activiteit waarom dan geen header van bijvoorbeeld een schitterende zonsopgang of een (bewerkte) stralende zon aan een wolkenloze hemel, zoiets... is wel niet echt onderscheidend, maar het zijn ook maar voorbeelden.

Het logo doet me eerder denken aan een humanitaire instelling. Helaas, geldt voor mij ook dat het wel makkelijk is om met kritiek te komen maar een oplossing of voorstellen heb ik niet :-\

 

"Wie angst heeft voor de toekomst, heeft die toekomst al half bedorven." Georges van Acker

Link naar reactie

Die demo-site vind ik wel erg mooi grafisch werk, maar de associatie met het product is voor mij niet zo sterk. Als ik het uit een ooghoek bekijk zou ik eerder denken aan een bedrijf dat verwarming levert (in de zin van haarden of CV) dan aan een health-artikel. Misschien dat het logo hierin wel veel verandering gaat brengen trouwens, dat is nog even zien.

 

Wat de productfoto betreft: Ik zou iemand nemen die wat 'zachter' overkomt (qua uiterlijk en/of onderliggende kleding).. bij deze foto 'los' zou ik eerder denken aan een meneer in een kogelwerend vest (met rare uitsparing rond de luchtpijp, maar goed). Trek hem een fleurige sweater aan en haal hem uit de portiers-positie ;)

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.