Ga naar inhoud

WieWatWaar !

Geplaatst:

Ewout Wolff

Zojuist zie ik dat WieWatWaar is geopend op de site !

Nu krijg je dus veel meer overzicht per locatie en per bedrijfsactiviteit waar mensen zitten. Ik wist bijv. niet dat Okidoki zich bezighield met Zoekmachinemarketing, maar nu weet ik dat wel.

Als dit geen opmaat is naar meer marketing en commercie voor HL-leden, dan weet ik het niet meer ! ;D

P.S. : als je ook opgenomen wilt worden : Je postcode vermelden is nodig ;)

Featured Replies

Geplaatst:

Mira

WieWatWaar: Ik kan gewoon niet geloven dat ik de enige Higherlevelaar in Nijmegen ben...

Of wel??

Mira

Geplaatst:

Gast meneer P.

Ach, een troost....... op de veluwe is het ook niet dik gezaaid ;)

Rene

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ach, een troost....... op de veluwe is het ook niet dik gezaaid ;)

Present! :)

Geplaatst:

Victor

Bij mij zitten er redelijk wat bedrijven in de buurt zo te zien. Kaartje is leuk gemaakt overigens.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Ewout Wolff

• Auteur

Is het een idee om "inschrijving" te stimuleren, bijvoorbeeld door een interessante prijs te verloten onder alle inschrijvers van WieWatWaar ?

Bijvoorbeeld : we doen eerst een inzameling bij alle geintereseerde leden (dan wel sponsors ?) om spullen voor verloting.

Daarna : verloten we binnen een aantal categorieen de spullen.

Andere mogelijkheid : gratis HL T-shirt, met je bedrijf 1 week in de schijnwerpers gezet worden op HL en/of een column schrijven over je bedrijf (zonder extreem te spammen, natuurlijk) en misschien : 5 extra Karma-punten ? (zijn nog alleen maar ideeen mensen !)

Wat we ook kunnen doen : WieWatWaar op de homepage meer in het zonnetje zetten : soms is iets gewoon een kwestie van een duidelijk uithangbord.

Geplaatst:

Victor

Andere mogelijkheid : gratis HL T-shirt, met je bedrijf 1 week in de schijnwerpers gezet worden op HL en/of een column schrijven over je bedrijf (zonder extreem te spammen, natuurlijk) en misschien : 5 extra Karma-punten ? (zijn nog alleen maar ideeen mensen !)

Wat we ook kunnen doen : WieWatWaar op de homepage meer in het zonnetje zetten : soms is iets gewoon een kwestie van een duidelijk uithangbord.

Hele goeie ideeën die denk ik goed zullen werken. Maar ehh hoe staat het met het HL t-shirt?

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

XYZdotCLUB

WieWatWaar: Ik kan gewoon niet geloven dat ik de enige Higherlevelaar in Nijmegen ben...

Of wel??

Mira

Ik mis ook nog wat ondernemers in Zeeland en op de Waddeneilanden. 8)

Ik zet in ieder geval Maastricht voor de komende maanden op de kaart. ;D

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Wauw, ontwerp ziet er strak uit en het werkt goed. Heb gauw mijn postcode ingevuld en ik ben idd direct toegevoegd. De video functie snap ik nog niet helemaal.

In je profiel kun je een video opnemen. Die wordt dan getoond binnen WieWatWaar. Probeer anders even een video bericht op te nemen.

Volgende week gaan we trouwens de kwaliteit nog wat opschroeven van de video opname.

Groeten,

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ewout Wolff

• Auteur

71 resultaten vandaag : een mooie, gestage groei.

Maar wat is er aan de hand in Zeeland ? Zitten daar geen HL-ers of geen ondernemers ?? Kom op, Zeeland !!

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

En waarom zijn er nog zo weinig personen die een video bericht inspreken? Hiermee kun je je bedrijf nog beter presenteren. Het is echt niet zo eng als het lijkt...... ;)

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

• 4 months later...
Geplaatst:

Ewout Wolff

• Auteur

Hey - vraagje over WWW :

Regelmatig kom ik langs, zet de teller op "Alle Branches" en laat de rest ongemoeid en druk op "Verzenden". De laatste tijd staat de totale (?) teller dan op 75.

Klopt dit ?

Want ik heb het idee dat er meer en meer bolletjes op de kaart erbij komen. Correct of gezichtsbedrog ?

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Regelmatig kom ik langs, zet de teller op "Alle Branches" en laat de rest ongemoeid en druk op "Verzenden". De laatste tijd staat de totale (?) teller dan op 75.

Elke search is beperkt tot 75 inderdaad, de WWW database vult zich wel gestaag!

Geplaatst:

Ewout Wolff

• Auteur

Jeroen,

Kan je een idee geven hoeveel mensen er nu in staan ?

Ew.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

(Slechts) 136 mensen. Dat zijn alle mensen die meer dan vier posts hebben en hun profiel (postcode) ingevuld hebben.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.