Ik heb een vraag waar ik graag meer over zou weten.
Mijn vriendin heeft een webshop in erotische artikelen, en ook kleding.
Nu verkoopt ze van een merk kleding waarvan ze een aantal artikelen retour heeft gekregen vanwege de verkeerde maat. Inmiddels was dit aantal best opgelopen, en heeft ze deze artikelen in de sale gezet. Expliciet alleen deze maten die retour zijn gekomen.
Nu kreeg ze dus een mail dat haar account bij die leverancier hierdoor verwijderd is omdat ze tegen een te lage prijs verkoopt. Echter verkoopt ze het reguliere assortiment van hen gewoon tegen een hogere prijs, en ging het alleen maar om deze artikelen.
En nu was ze al wel van plan om zelf te stoppen met dit merk, maar de manier waarop dit gaat bezorgt mij gewoon een hele nare smaak in mijn mond zeg maar.
Is er iets wat hier nog tegen te doen is? Doet de acm hier iets mee bijvoorbeeld?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Royco1
Royco1
Hallo,
Ik heb een vraag waar ik graag meer over zou weten.
Mijn vriendin heeft een webshop in erotische artikelen, en ook kleding.
Nu verkoopt ze van een merk kleding waarvan ze een aantal artikelen retour heeft gekregen vanwege de verkeerde maat. Inmiddels was dit aantal best opgelopen, en heeft ze deze artikelen in de sale gezet. Expliciet alleen deze maten die retour zijn gekomen.
Nu kreeg ze dus een mail dat haar account bij die leverancier hierdoor verwijderd is omdat ze tegen een te lage prijs verkoopt. Echter verkoopt ze het reguliere assortiment van hen gewoon tegen een hogere prijs, en ging het alleen maar om deze artikelen.
En nu was ze al wel van plan om zelf te stoppen met dit merk, maar de manier waarop dit gaat bezorgt mij gewoon een hele nare smaak in mijn mond zeg maar.
Is er iets wat hier nog tegen te doen is? Doet de acm hier iets mee bijvoorbeeld?
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54682-verticale-prijsbinding-toeleverancier-niet-akkoord-met-verkoopprijs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag