Mening over onze nieuwe website?

Aanbevolen berichten

Gast victor

(Geen spam)

 

Sinds ongeveer een maandje is onze website www.vic-investments.nl online. Omdat wij een groep studenten zijn en niet gebruik konden maken van een dure webdesigner hebben we zelf een website in elkaar gezet.

 

Wat voor ons belangrijk is, is dat de klanten geboeid raken en verder willen lezen.

Daarnaast willen we natuurlijk ook dat de site overzichtelijk en duidelijk is.

 

Wat wij ons dus afvragen is de mening van de klant/bezoeker.

Wat moet duidelijk beter, wat zijn zwakke punten, wat vinden jullie van de teksten, van de informatie?

 

Wij hebben hier niet als doel om meer bezoekers naar onze site te lokken, maar wij willen de mening van mede-ondernemers. En aangezien velen onder jullie jarenlange ervaring hebben hopen wij dat jullie ons kunnen helpen.

Link naar reactie

Bij een commerciële tekst staat niet jouw verhaal voorop, maar dat van de lezer. Als lezer wil ik graag snel een duidelijk overzicht, liefst in een beetje netjes Nederland. Je hoeft me dus niet te vertellen wat jouw doelstellingen en plannen zijn, alleen wat je nu doet is van belang. Ik heb opmerkingen in je tekst gezet.

 

Graag wil ik VIC Investments & Vastgoed even aan u voorstellen.

 

Wij bestaan uit een jong en enthousiast team met als doel om aan de wensen van u te voldoen.

 

Wij kunnen u van dienst zijn bij het kopen van een woning in Turkije. Bij de aanschaf van een woning in Turkije komt meer kijken dan u waarschijnlijk denkt. Allerlei zaken die u goed wilt afhandelen, wij zorgen hiervoor!

 

Ook voor investeren in vastgoed, renovatie projecten en nog te realiseren bouw. Overal kunt u bij ons voor terecht, met een rendement rond de 10 a 20%. (Afhankelijk van locatie en type.)

 

Wij werken samen met een solide partner die op het gebied van vastgoed in Turkije alles kan aanbieden. Schroom dan ook niet en vraag wat de mogelijkheden zijn.

 

Wij stellen ons zelf als doel om de klant een totaalpakket te kunnen bieden.

 

Naast het investeren of kopen van vastgoed in Turkije, willen we dit in de toekomst aan kunnen bieden in meerdere landen.

 

Daarnaast willen wij onze klanten van alle gemakken voorzien en dus een  compleet pakket aan kunnen bieden. In de toekomst willen wij u het volgende kunnen aanbieden:

 

> Hyptoheken

> Verzekeringen

> Magazines

> Verhuizers

> Reisbureaus

> Cursus

 

Overigens ziet je website er netjes uit voor dhz-werk. Heb je ook andere domeinnamen? Ik verwacht toch ook iets als Turkijehuis.nl ofzo.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Volgens mij is deze site vormgegeven om de OpenSource CMS Mambo: http://www.mamboserver.com/

 

Ziet er netjes uit. Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat erg geen geld is voor een goeie site maar wel om te handelen in vastgoed. Ik was altijd in de veronderstelling dat je veel geld moet hebben om iets in vastgoed te gaan doen.

 

De site ziet er goed uit, maar lijkt nog wel veel op de standaard Mambo. Op de volgende link kan je templates voor mambo en andere info vinden: http://www.mambohut.com/component/option,com_wrapper/Itemid,75/

Link naar reactie

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat erg geen geld is voor een goeie site maar wel om te handelen in vastgoed. Ik was altijd in de veronderstelling dat je veel geld moet hebben om iets in vastgoed te gaan doen.

 

 

Voor succesvolle bemiddeling kun je ook geld krijgen, dan hoef je als bemiddelaar niet te investeren in vastgoed.

 

Vraag me alleen wel af waar ze kennis vandaan halen om dit vak uit te oefenen.

Je zult toch ook moeten weten hoe dergelijke overdrachten lokaal geregeld worden, en dus af en toe heen en weer moeten vliegen.

Link naar reactie

;) Hoi,

 

Leuk innitiatief maar wat mij betreft moet je de volgende zaken aanpassen:

 

1. Tekst op de knoppen links is slecht leesbaar omdat wit niet goed leesbaar is op lichtblauw.

 

2. De ruimte die het logo inneemt is veel te groot waardoor de boodschap waar het echt om gaat, : " Het droomhuis in Turkije" veel te laag staat, en dat is de belangrijkste boodschap, de bezoeker confronteren met de kans een droom te realiseren.

 

Met vriendelijke groet,

Eric

Link naar reactie

1 Nedstat knopje verbergen.... en als jullie zelf bij zeelandnet zitten: je ip-adres blokkeren voor de statistieken.

 

2 Bovenste regels: Investeren in vastgoed is investeren in uw toekomstc Zou ik persoonlijk in onderkast doen, anders op zijn minst in kleinkapitaal en grootkapitaal.

 

3 Welkom op het adres voor vastgoed in Turkije! [beetje afgezaagd, en: het adres voor vastgoed, waarbij 'het adres' in Turkije is gevestigd, of het adres voor 'vastgoed in Turkije'?]

 

4 U kunt voor al uw woonwensen bij ons terecht! [doe je alles, moet jij de klant zoeken, creeer je je eigen niche, dan zoekt de klant jou.]

 

5 Vanaf het strand is er de mogelijkheid om dolfijnen te zien! [oh, in dat geval koop ik meteen.... nee, om mijn interesse te wekken moet je iets meer tekst plaatsen, en mij de ndruk geven dat je het landschap en de omgeving echt kent.

 

6 Wij zijn elke dag bereikbaar van 9:00 - 17:30 uur [elke dag, of elke werkdag?]

 

7 Wij kunnen in u samenwerking met onze partner een hypotheek bieden bij voldoende inkomen of overwaarde van uw huis. [Zo, dat is even een inkopper, dat kunnen ze op iedere straathoek. Wie is je partner en wat zijn nu precies je USP's?]

 

8 Overal kunt u bij ons voor terecht! [Heb je die zin zelf nog eens gelezen? Ik zoek je wel op in Johannesburg en dan wil ik een ijsbeer....]

 

9 Typfouten onder voorbehoud. dat zegt: Aan bovenstaande tekst en prijzen kunnen geen rechten worden ontleend. ook al.

 

10 met een rendement rond de 10 a 20%. (Afhankelijk van locatie en type.) Spellings en interpunctiefouten: een handige is het Trouw , NRC, of Volkskrant stijlboekje: boekjes die je voor 10 euro bij de Ako of Bruna koopt: en waar de regels in staan waar het journaille voor desbetreffende krant zich aan moet houden. Vreselijk handig: beter dan het groene boekje, er staan bijvoorbeeld ook woorden in die journalistiek niet meer 'kunnen' omdat ze afgezaagd zijn bijvoorbeeld, dan worden er betere suggesties gedaan. Ook de juiste interpunctie staat er in. Het journalistieke geheugen voor iedere niet-journalistiek geschoolde schrijver...

 

http://www.schrijf.be/taalboeken.htm

 

Site oogt wel vriendelijk... ik be nzelf geen webdesigner, maar had wel snel het gevoel naar een templatesite te kijken.

 

 

 

 

Link naar reactie

Ik heb de site bekeken en heb enkele opmerkingen.

 

In de contactgegevens tref ik een correspondentie adres aan en een mobiel nummer. Dit wekt bij mij weinig vertrouwen. Het lijkt mij in ieder geval wenselijk dat je, gezien de markt waarin je opereert, duidelijk traceerbaar bent. Daarnaast wordt er gesproken over een solide partner waarmee je samenwerkt. Wie is die solide partner dan? Ook hierbij geldt dat openheid van zaken het een en ander kan toevoegen. Op je "partnerpagina" zie ik alleen maar een verhuisbedrijf, een boekaanbeveling en een snelcursus Turks voor beginners. Ik mis hier zeker de van belang zijnde partners zoals de makelaar waarover je spreekt, alsook de partij die eventueel kan voorzien in een passende financiering.

 

Daarnaast wordt de suggestie gewekt dat er een rendement haalbaar is welke ligt tussen de 10% - 20%. Hiermee wek je een bepaalde suggestie welke op het beleggingsvlak ligt. Ken je de juridische gevolgen hiervan, hebben jullie o.a. een prospectus en dergelijke?

 

Let wel, je begeeft je in een markt waar vertrouwen en professionaliteit belangrijke ingrediënten zijn!

Hopelijk kun je hier iets mee.

 

Succes

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

Ik heb de website even bekeken, en dan voornamelijk naar de layout. De site draait idd op Mambo, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn. wat wel jammer is is dat de template niet heel erg veranderd is. Doordat de eigen elementen heel licht zijn, en het menu een fel kleurtje heeft, valt je logo en header helemaal niet meer op. Je kan dit beter omdraaien, of als je de lichtere tinten wilt aanhouden, de stylesheet veranderen zodat ook het menu een andere kleur heeft. Ik zou ook nog even goed naar het kleurenpalet kijken, een andere tint blauw past er namelijk beter bij denk ik. De titel valt wel op, dat is goed. Maar nog beter is om hem iets groter te maken. Dan valt die ene zin meteen op en klikken bezoekers sneller door. Je hebt immers per bezoeker maar iets van 10 sec. om de aandacht te trekken. Als laatste mis ik een link naar de home via het logo of de bedrijfsnaam.

 

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

 

Succes!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Omdat 90% van de mensen die hier op je vraag

 

hoe ziet onze site eruit?

 

waarschijnlijk geen interesse hebben in een villa, penthouse of investeringsobject in Turkije, moet je alle kritiek op mambo icoontjes en teksten met een korreltje zout nemen.

 

Ik vind jullie partner-link het mooist, want Turks spreken in Turkije dat lijkt mij geen overbodige luxe.

 

Als ik me verplaats in een "geïnteresseerde" koper/investeerder zou ik waarschijnlijk graag wat meer "echte" locatie foto's zien ipv Maya/3DMax plaatjes. Ook zou ik de plattegronden in PDF formaat beschikbaar maken. Maakt het mogelijk om wat door te sturen.

 

Het feit dat je een template gebruikt zal menig webdesigner hier rillingen over de rug geven, pure broodneid. ;D

 

btw, ik zou ook pdfjes met alleen teks vermijden. Als klant wil ik foto's met luxe voor heel weinig geld zien. We praten hier uiteindelijk over Turkije en niet over Monte Carlo. ;)

Link naar reactie

Het feit dat je een template gebruikt zal menig webdesigner hier rillingen over de rug geven, pure broodneid. ;D

Het ontwerp kwam me al bekend voor van www.zen-cart.nl, maar ik zie dat ook die site een Mambo-template is. :)

 

Enkele tips:

- Zet geen witte tekst op de lichtblauwe knoppen; dit is niet goed leesbaar. Je zou de a:hover eventueel wel wit kunnen doen.

- De witte datum is bijna onleesbaar.

- Ik zou in de header de panoramafoto met de moskee en dergelijke donkerder maken. Nu is alles wel erg licht (wit, lichtgrijs, grauw/lichtblauw van de moskee); het contrast zal denk ik beter zijn.

- Haal de Nedstat-teller van je site; deze komt niet echt professioneel over. Waarschijnlijk heeft je provider wel een teller.

 

Succes ermee!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.