Ik hoop dat dit niet op de verkeerde plek is, maar een compleet nieuw topic hierover is misschien overdreven.
mod comment: Ja dat was het wel, een nieuw topic is meer op zijn plaats.
Als je een auto privé rijdt mag je 0,19ct per km als kosten opvoeren, ongeacht wat je rekent aan de klant. Sterker nog, het is niet eens gebonden aan een auto heb ik begrepen, ook als je fietst, loopt of met de scooter naar een klant gaat... dan mag je gewoon die 19ct per km opgeven.
Ook als je met andermans auto zou gaan.
Mijn vragen:
- Geld dit ook voor trein km's?
- Geld dit ook voor vliegtuig km's?
- Geld dit ook voor buitenlandse km's?
Ik moet namelijk met de auto, vliegtuig en trein naar Engeland voor een klant en terug. Ik neem aan dat ik deze km's allemaal mag optellen x 19ct/km en mag opvoeren als kosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
razortje
razortje
mod comment: Ja dat was het wel, een nieuw topic is meer op zijn plaats.
Als je een auto privé rijdt mag je 0,19ct per km als kosten opvoeren, ongeacht wat je rekent aan de klant. Sterker nog, het is niet eens gebonden aan een auto heb ik begrepen, ook als je fietst, loopt of met de scooter naar een klant gaat... dan mag je gewoon die 19ct per km opgeven.
Ook als je met andermans auto zou gaan.
Mijn vragen:
- Geld dit ook voor trein km's?
- Geld dit ook voor vliegtuig km's?
- Geld dit ook voor buitenlandse km's?
Ik moet namelijk met de auto, vliegtuig en trein naar Engeland voor een klant en terug. Ik neem aan dat ik deze km's allemaal mag optellen x 19ct/km en mag opvoeren als kosten?
Ben benieuwd naar jullie reactie :)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag