Bureauonderlegger Geplaatst: 22 maart 2017 Bureauonderlegger 3 0 Geplaatst: 22 maart 2017 Goedemorgen, Ik heb eigenlijk een hele simpele vraag. Voor mijn bedrijf ben ik bezig met het verbeteren van de online vindbaarheid. Na de vele categoriepagina's te hebben voorzien van tekst zijn de posities wel goed gestegen, maar hoe bereik ik nou echt de absolute top? [Mod edit: naam en link verwijderd ivm forumregels: link kun je opnemen in profiel en signature] Link naar reactie
0 Ron van der Kolk Geplaatst: 22 maart 2017 Ron van der Kolk 3,4k 14 602 Geplaatst: 22 maart 2017 Beste Bureauonderlegger, Welkom op Higherlevel. Na de vele categoriepagina's te hebben voorzien van tekst zijn de posities wel goed gestegen, maar hoe bereik ik nou echt de absolute top? In elk geval niet door te linkspammen op dit forum. Je stelt een hele brede vraag die onmogelijk te beantwoorden is. Daarnaast, uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan: Heb je zelf al moeite genomen? Laat zien dat je de moeite hebt gedaan om al zelf een antwoord op jouw vraag te vinden. Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. Link naar reactie
0 Picture It Geplaatst: 22 maart 2017 Picture It 70 3 Geplaatst: 22 maart 2017 Goed scoren in Google is een combinatie van factoren, Er zijn veel meer factoren maar de basis komt op het volgende neer: Technisch: goede url structuur, meta omschrijvingen, sitesnelheid, veiligheid (https). Inhoud: Unieke en informatieve teksten waar de bezoeker iets aan heeft met logische (header) structuur, omschrijvende kopjes. Pagina's waar bezoekers op blijven en die ze graag willen delen. Logische interne links, goede meta teksten, schematische opmaak waar mogelijk enz. Linkprofiel: Goede kwaliteit links ( links van gerelateerde kwaliteit sites ). Shares op Social media, profielpagina's enz. Daarnaast telt de betrouwbaarheid en leeftijd van je domeinnaam ook mee. Elk onderdeel heeft veel valkuilen en kansen, simpele korte uitleg is niet mogelijk. Wanneer je op elk onderdeel het beter doet dan de concurrentie kom je bovenaan in Google. Voor kleinere ondernemingen moet de basis SEO goed zijn maar is vaak veel te behalen via Google Adwords. Dan bied je voor een "eigen plekje" tussen de advertenties bovenaan in Google. De kunst is om dan een advertentie op te stellen die voornamelijk getoond wordt en aangeklikt wordt door bezoekers die tot een koop over gaan. Piit Vormgeving & Web: Webdesign, Vormgeving, Drukwerk & Reclame Link naar reactie
0 Ward van der Put Geplaatst: 22 maart 2017 Ward van der Put Moderator 3,5k 9 616 Geplaatst: 22 maart 2017 Er is een bekende en beruchte SEO-mythe over "dé 200 ranking factors" van Google. Sommige daarvan zijn niet waar, andere dragen slechts marginaal bij en het schijnen er inmiddels al meer dan 200 te zijn. Toch levert die mythe heel praktisch wel wat op: een handige checklist voor SEO-verbeterpunten, ook in de vorm van een leuke SEO-infographic. ⚡StoreCore.io Link naar reactie
0 Henk-Jan de Meer Geplaatst: 12 april 2017 Henk-Jan de Meer 54 7 Geplaatst: 12 april 2017 Gebruik zoekwoorden die weinig door jouw concurrenten en veel door jouw doelgroep worden gebruikt, en verwerk dat in teksten. En bekijk ff dit overzicht hoe Google werkt http://ppcblog.com/how-google-works/how-google-works.jpg ;) De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht | Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 12 april 2017 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 12 april 2017 De O van SEO staat al voor verbeteren. Bovendien was er al een verzameltopic waar prima achteraan gesloten kan worden. ;) Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 robinmus Geplaatst: 12 april 2017 robinmus 5 0 Geplaatst: 12 april 2017 SEO is helaas een lange termijn activiteit. Al kun je in een minder concurrerende markten snel hoge posities behalen als je net iets meer doet dan de concurrent. Binnen SEO heb je 3 grote peilers: Content, Techniek, en Links. Hier is ontzettend veel over te lezen op blogs. Maar wat ik je graag wil meegeven als tip is test eerst de potentie van het zoekverkeer met Adwords. Ja dit kost geld, maar als je weet wat een zoekwoord ongeveer kan opbrengen, dan kan je beter inschatten hoeveel tijd je hierin kunt steken. Zeer gepassioneerd over de volgende onderwerpen: website maken, logo ontwerpen en hosting. Link naar reactie
Bureauonderlegger
Bureauonderlegger
Goedemorgen,
Ik heb eigenlijk een hele simpele vraag.
Voor mijn bedrijf ben ik bezig met het verbeteren van de online vindbaarheid.
Na de vele categoriepagina's te hebben voorzien van tekst zijn de posities wel goed gestegen, maar hoe bereik ik nou echt de absolute top?
[Mod edit: naam en link verwijderd ivm forumregels: link kun je opnemen in profiel en signature]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag