Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hoofdgebruiker
Er is geweldige informatie beschikbaar op het web. Informatie die je kan inspireren en je kennis vergroot. Je kan jezelf abonneren voor elke nieuwsbrief die je interesse wekt, maar hoe houd je alles bij? Tijd om alles te lezen heb je toch niet. En een overvolle mailbox probeer je juist te voorkomen.
Hoe ontvang jij jouw nieuwsbrieven van de websites die je volgt?
Ik heb sinds kort Feedly ontdekt, waar ik op de hoogte kan blijven van nieuwe blogartikelen van mijn favoriete websites. Dit is overzichtelijk: alle updates op één plek. Dat houd je mailbox schoon én je hoeft niet de hele tijd rondjes te surfen; alles wat je wilt lezen wordt bewaard op één plek.
Bestaat er geen nieuwsbrief reader, zoals een RSS reader? Eentje die al je nieuwsbrieven voor je opvangt en bewaard, zodat je daarheen kan gaan wanneer je tijd hebt en behoefte hebt aan wat inspiratie? Is toch beter dan een overvolle mailbox?