Ik zal het vrij makkelijk houden zodat ik jullie tijd niet verspil. Mijn vriend en ik zijn bezig met het opzetten van een bedrijf (Apps maken). De standaard dingen zoals rechtspersoon, kvk inschrijving, belastingdienst etc. zijn ons allemaal vrij duidelijk. Wij vragen ons echter af met wat voor fiscale & juridische aspecten wij rekening moeten houden. Ik heb begrepen dat Intellectueel Eigendom er ook bij komt kijken maar ik voor de rest zouden wij het echt niet weten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
halloforumleden
halloforumleden
Hi forumleden,
Ik zal het vrij makkelijk houden zodat ik jullie tijd niet verspil. Mijn vriend en ik zijn bezig met het opzetten van een bedrijf (Apps maken). De standaard dingen zoals rechtspersoon, kvk inschrijving, belastingdienst etc. zijn ons allemaal vrij duidelijk. Wij vragen ons echter af met wat voor fiscale & juridische aspecten wij rekening moeten houden. Ik heb begrepen dat Intellectueel Eigendom er ook bij komt kijken maar ik voor de rest zouden wij het echt niet weten.
Alvorens bedankt voor het lezen en reageren.
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56232-advies-gevraagd-opstarten-bedrijf-mbt-de-fiscale-juridische-aspecten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag