Vandaag een berichtje ontvangen van Essent dat de jaarafrekening gedownload kan worden van de Essent site. Dit is overigens niet nieuw realiseer ik me maar is al enige tijd aan de gang.
Tot nu toe draaide ik die PDF uit op de printer en dat ging in de map. De manier waarop ik de factuur uitgereikt krijg dien ik te bewaren voor de belastingdienst:
Uw facturen bewaren
Alle facturen die u verstuurt of ontvangt, bewaart u in uw administratie. Dat is verplicht, want wij moeten uw administratie kunnen controleren. U bewaart de facturen in de vorm waarin u ze hebt verstuurd of ontvangen. Digitale facturen drukt u dus niet af, maar slaat u digitaal op. U bewaart de facturen 7 jaar. Facturen over onroerende zaken bewaart u 10 jaar.
Ik kan de link voor de belastingdienst bewaren maar ik heb geen enkele invloed of die gegevens bij Essent over 5 jaar nog toegankelijk zijn voor mij. Downloaden van de PDF is een optie maar dat is ook niet de manier waarop ik de factuur ontvangen heb en natuurlijk ook niet waterdicht. Eigenlijk heb ik helemaal geen factuur ontvangen en zegt Essent dat ik de factuur maar moet komen ophalen ;D
november 2019 R.I.P. - Rust in Vrede Tiny - Met dank voor al je bijdragen aan ons forum.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tiny B
Tiny B
Vandaag een berichtje ontvangen van Essent dat de jaarafrekening gedownload kan worden van de Essent site. Dit is overigens niet nieuw realiseer ik me maar is al enige tijd aan de gang.
Tot nu toe draaide ik die PDF uit op de printer en dat ging in de map. De manier waarop ik de factuur uitgereikt krijg dien ik te bewaren voor de belastingdienst:
Ik kan de link voor de belastingdienst bewaren maar ik heb geen enkele invloed of die gegevens bij Essent over 5 jaar nog toegankelijk zijn voor mij. Downloaden van de PDF is een optie maar dat is ook niet de manier waarop ik de factuur ontvangen heb en natuurlijk ook niet waterdicht. Eigenlijk heb ik helemaal geen factuur ontvangen en zegt Essent dat ik de factuur maar moet komen ophalen ;D
november 2019 R.I.P. - Rust in Vrede Tiny - Met dank voor al je bijdragen aan ons forum.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56288-link-ontvangen-naar-digitale-factuur-ontvangen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag