In het huurcontract wordt niet gesproken over 'servicekosten' (gas, water, licht).
Er is geen aparte meter.
In het huurcontract zijn we de Alg Bep Huurovk kantoorruimte 7.230ABW opgenomen.
Ik betaal al 9 jaar € 100 per maand achteraf (moet zelf steeds om de factuur vragen). We zijn die 100 euro mondeling overeengekomen: er ligt geen contract aan ten grondslag.
Actuele situatie:
De verhuurder verhoogd de energiekosten met 100% en rekent hij die verhoging ook maar even voor 2016 door.
Mijn mening:
Ik denk dat vaste lasten: lees: lasten die dus ook doorgerekend zijn in mijn 'verkoopprijzen' niet met terugwerkende kracht gevraagd kunnen worden en ik denk dat 100% een onacceptabel getal is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TupeloHoney20
TupeloHoney20
Dag,
De feiten:
Ik huur al 9 jaar een bedrijfsruimte.
In het huurcontract wordt niet gesproken over 'servicekosten' (gas, water, licht).
Er is geen aparte meter.
In het huurcontract zijn we de Alg Bep Huurovk kantoorruimte 7.230ABW opgenomen.
Ik betaal al 9 jaar € 100 per maand achteraf (moet zelf steeds om de factuur vragen). We zijn die 100 euro mondeling overeengekomen: er ligt geen contract aan ten grondslag.
Actuele situatie:
De verhuurder verhoogd de energiekosten met 100% en rekent hij die verhoging ook maar even voor 2016 door.
Mijn mening:
Ik denk dat vaste lasten: lees: lasten die dus ook doorgerekend zijn in mijn 'verkoopprijzen' niet met terugwerkende kracht gevraagd kunnen worden en ik denk dat 100% een onacceptabel getal is.
Weet iemand meer??
Chris
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56631-energiekosten-met-100-verhoogd-en-met-terugwerkende-kracht-zonder-meter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag