• 0

Op zoek naar een bedrijfs- of productnaam (verzameltopic)

Ik ben nu met mijn ondernemingsplan zover dat Ik het een naam moet gaan geven.

Ik weet wel wat Ik ga doen. Maar hoe noem Ik het?

Ik ga mij zelf verhuren op basis van zzp. Ik ga technische ondersteuning verlenen op zeer uiteenlopende werkzaamheden. Dit varieerd van Metaalbewerking tot Technische automatisering. Ik heb een zeer brede technische ervaring en scholing. Ik denk dus aan de klusbussen, maar dan anders. Zeg Technische Serviceverlening, Support ..enz.

Ik zoek dus een mooie naam en naam voor de website, voorheen Creasoft. Ja die, ;) De basis voor alleen Software is te smal, vandaar mijn vraag.Ik moet nu een nl website en kvk aanvragen. Maar ben het nog niet eens over de naam. Iemand een idee? dank en Gr Henk,

[edit]Titel aangepast aan verzameltopic - mod[/edit]

Aanbevolen berichten

• 0

Ik ben opzoek naar een goede bedrijfs naam. Ik ben hard bezig alles op te zetten, en ben nu in de fase dat ik echt de naam moet vaststellen. Alleen dat blijkt nog erg moeilijk. Het moet namelijk een vrij algemeene naam zijn. Dit omdat er meerdere dingen onder zullen gaan vallen. Er zal alleereerst webdesign dienst worden geleverd. En er zal later ook het verhuur van disco verlichting bij komen.

Discosign, Dis Kozijn, D'lightin', Dee/light, Wee-Woo-Waa, Shine A Light, Shed-a-lite, Spotonus, Two-point-o, Spot-o-rama, ...

• 0

Goedenavond allemaal,

De kogel is door de kerk, de naam voor mijn nieuwe bedrijfje wordt:

Carmetics, met als extra toevoeging: special car care

Graag wil ik iedereen bedanken voor het meedenken en natuurlijk seb in het bijzonder voor het bedenken van de naam!!

Glanzende groeten,

Niels van Empel

• 0

Goedenavond Niels,

mooi dat je je naam gevonden hebt en leuk dat je dat hier direct terugkoppelt!

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0

leuk om te horen dat het carmetics is geworden! succes met de naam en zorg dat je er een strak logo aan koppelt ;)

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

• 0

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb gisteravond de hele avond namen gezocht geprobeerd op beschikbaarheid.

Maar het grootste probleem is dat vaak de .com bezet is.

En het liefst heb ik dat die ook vrij is.

Zijn er nog andere die een goede naam hebben.

Ik zoek namen zoals bijvoorbeeld Goris.

• 0
Ik heb aan 4 letter namen lopen denken, maar weet niet of het slim is om een afkorting te nemen die geen betekenis heeft.

Maar wat raden jullie mij aan?

Wat voor soort naam?

Maar het grootste probleem is dat vaak de .com bezet is.

En het liefst heb ik dat die ook vrij is.

Verder heb ik wel wat van die namen zoals trizion enzo bedacht

Ik zoek namen zoals bijvoorbeeld Goris.

Beste Wouterjan,

ik zou je aanraden even duidelijk aan te geven dat je zelf serieus de moeite hebt genomen om een naam te verzinnen door bijvoorbeeld afgevallen namen te noemen. Wat vind je goed aan een naam als Goris?

Heb je je ondernemingsplan ook al uitgewerkt? Volgens mij leg je jezelf teveel beperkingen op bij het verzinnen van alleen al een bedrijfsnaam, probeer met alles in mogelijkheden te denken!

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0

Beste,

Ik ben hier nog wat aan bezig.

Het webdesign gedeelte heb ik al zo goed als rond.

In de disco apparatuur verhuur moet ik me nog wat meer oriënteren op het gebied van concurrentie.

Maar het moet een naam zijn die ik wil gebruiken zonder dat daar al een activiteit in zit.

Dus iets met design of disco kan niet.

Ik nam als voorbeeld goris, omdat dat een zaak is die en electronica verkoopt en disco apparatuur.

Zij hebben een naam die goed klikt, ziet, en toch heel algemeen is.

• 0

Beste Wouterjan,

voor mij geef je zo geen prikkelende briefing, maar misschien dat anderen er wat mee kunnen. Hoe zit het met de beschikbaarheid van wouterjan.nl?

Groet,

Highio

• 0

Beste WJ,

ik zou deze dan lekker gaan gebruiken en later je hoofd breken over een passende, volwassen naam en deze bijschrijven bij kvk...

Groet,

Highio

• 0

Ligt er helemaal aan wat voor style je eromheen bouwt. Daar zal het bij mij meer vanaf hangen, dan alleen je naam. Maak het dan Web-Jay, dat klinkt al stuk cooler. Wat is je achternaam? Misschien kan je daar wat mee..

Jansen Lichtverhuur of Jansen Webdesign. Je knalt het allemaal onder 1 ding, namelijk Jansen. Met een aantal duidelijke overeenkomsten in kleurgebruik, typografie en symbolen kom je al een end.

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

• 0

Gewoon Wouterjan.nl is bijvoorbeeld al onderscheidend genoeg voor kleinschalige activiteiten. Bij een kvk inschrijving kun je verschillende disciplines noemen als internet en verhuur. In een url kunnen die gewoon achter de slash en je bent efficiënt bezig. Succes ermee!

Groet,

Highio

• 0

Beste Ondernemers,

Ik ben bezig met het opzetten van een handelsonderneming (erg kleinschalig) in computeraccesoires, outdoormateriaal en lifestyle gadgets. Nu ben ik al een tijdje bezig met het vinden van een gepaste naam, maar het wil nog niet echt vlotten.

Verder dan enkele hersenspinsels zoals:

Gadgetdump (gadget + legerdump)

Gadgetbazaar

Cheaptoko

Loomansimport (Loomans is mijn achternaam)

Ben ik niet gekomen. Het moet vooral speelsheid- en eerlijkheid uitstralen. Abstracte namen zijn ook van harte welkom!

Mocht er iemand zijn -die na het lezen van dit bericht- de perfect naam weet voor mijn kleinbedrijf, dan hoor ik dat natuurlijk erg graag!

Alvast hartelijk bedankt. :)

• 0

Hallo creativelingen,

Mijn naam is Theo Wils.

Ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben die worstelt met een bedijfsnaam!

Ik heb mijn opleiding professioneel webdesigner afgerond en wil me al een hele tijd inschrijven bij de KvK.

Dit is nog steeds niet gebeurd omdat ik geen goede bedrijfsnaam heb. Waarschijnlijk omdat ik er maandenlang de hele dag over loop na te denken. Ik heb ook geprobeerd om er een tijd niet aan te denken, maar dat helpt ook niet.

Ik heb al een jaar de naam Triple-A-Webdesign geregistreerd (www.aaawebdesign.nl), maar dat is het voor mijn gevoel toch niet. De meeste mensen begrijpen ook niet waar Triple A voor staat. Ik vind het zelf ook niet echt catchy.

Ik heb al hele lijsten gemaakt met van alles wat te binnen schiet, maar er zit niet iets tussen wat me een eureka gevoel geeft.

Het moet wel een catchy naam zijn die goed blijft hangen, want als ik google op webdesign krijg ik 60 miljoen hits.

Verder moet het iets van professioneel benadrukken, dus niet niet de buurjongen die op zolder website-jes bouwt.

Zomaar wat namen die ik al bedacht had:

webdezign.nl (al bezet)

THEstudiO (eerste 3 en laaste letter in hoofdletters vormen mij voornaam, mijn ahternam wil ik liever niet gebruiken)

tyro-webdesign (samenvoeging van de eerste 2 letters van de naam van mijn zoon TYrone en de eerste 2 letters van de naam van mijn vrouw RObinia) tyro.nl is een cosmetica merk. Tyro-webdesign is nog vrij. Ik twijfel hier nog over.

web-en-design.nl (is nog vrij, maar webendesign.nl, dus zonder streepjes linkt door naar promoreclame.nl, en die maakt ook websites.

profweb.nl

profiweb.nl

expertweb.nl

vind ik een beetje 13 in een dozijn

Ik heb nog een hele lijst met afvallers, maar dan wordt deze post zo lang....

Ik weet wel wat de naam uit moet stralen:

-creatief

-gek

-opvallend

-evt. iets dat spaans klinkt vind ik ook leuk. dat schrijf je meestal zoals je het uitspreekt. scheelt weer spelfouten

-eigenzinnig, buiten de gebaande paden. Zo vind ik de naam van het bedrijf van Reinout Oerlemans wel goed: Blue Circle Productions, waarbij het logo een rode cirkel is.

De sfeer die het reclamespotje van de Amersfoortse uitstraalt vind ik erg goed, "Ondernemen kan een stuk relaxter": de werknemers zitten op kantoor op het strand. Zij hoeven zich niet druk te maken want zij hebben een inkomensverzekering van de Amersfoortse. https://www.amersfoortse.nl/appl/da/internet/intnav.nsf/iFramesInt?openform

Zoiets zou het uit moeten stralen: "wij hoeven ons niet druk te maken, want wij hebben een website van ........"

Ik denk dat ik per dag 5 namen heb die meestal direct weer afvallen.

Kunnen jullie mij helpen met een naam die mij het YES!-gevoel geeft?

Groeten Theo.

• 0

bakra01:

Diverso-webdesign ( Diverso = ongeveer "anders" in het Italiaans )

Pro-Arte Webdesign ( Professioneel =pro en Arte = kunst, Italiaans)

Pro-Linea Webdesign (professioneel = pro en Linea = lijn)

Linea Webdesign ( Linea =lijn, Italiaans)

Pimpin Webdesign ( Maleis voor leiden)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar