Jullie website en de beautyproducten die jullie verkopen zien er heel goed uit! Daarom wil ik jullie graag uitnodigen om jullie producten via Wish's mobile retail platform aan te bieden aan meer dan 300 miljoen shoppers. Wish is een e-commerce marktplaats die verkooprates verhoogt zonder aanmeldings- of lidmaatschapskosten te vragen. Wat wij jullie bieden:
Exposure van jullie producten bij Wish’s 150+ miljoen Europese shoppers
> 7.000.000 daily active users wereldwijd en dit aantal neemt alleen maar toe
250.000+ nieuwe gebruikers per dag
Totale autonomie bij het managen van jullie account
Jullie zouden één van de eerste aanbieders van beautyproducten in Europa kunnen zijn en die doen het ontzettend goed op Wish. Graag kom ik met jullie in contact om te bespreken hoe we zouden kunnen samenwerken en hoe wij jullie kunnen helpen bij het bereiken van nieuwe klanten!
Ik hoor graag van jullie. Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Adriaan
Klinkt prima eerlijk gezegd maar goed. Ben altijd wat voorzichtig voor nieuwe en nog onbekende partijen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Shanice & Guanita
Shanice & Guanita
Beste ondernemers,
Iemand ervaring van https://merchant.wish.com? We kregen deze mail vanmorgen:
Hi team van Sams Hairextensions.nl,
Jullie website en de beautyproducten die jullie verkopen zien er heel goed uit! Daarom wil ik jullie graag uitnodigen om jullie producten via Wish's mobile retail platform aan te bieden aan meer dan 300 miljoen shoppers. Wish is een e-commerce marktplaats die verkooprates verhoogt zonder aanmeldings- of lidmaatschapskosten te vragen. Wat wij jullie bieden:
Exposure van jullie producten bij Wish’s 150+ miljoen Europese shoppers
> 7.000.000 daily active users wereldwijd en dit aantal neemt alleen maar toe
250.000+ nieuwe gebruikers per dag
Totale autonomie bij het managen van jullie account
Jullie zouden één van de eerste aanbieders van beautyproducten in Europa kunnen zijn en die doen het ontzettend goed op Wish. Graag kom ik met jullie in contact om te bespreken hoe we zouden kunnen samenwerken en hoe wij jullie kunnen helpen bij het bereiken van nieuwe klanten!
Ik hoor graag van jullie. Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Adriaan
Klinkt prima eerlijk gezegd maar goed. Ben altijd wat voorzichtig voor nieuwe en nog onbekende partijen.
Groetjes Shanice
Alles over Clip in extensions Tips, Trends en natuurlijk haar.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57110-verkopen-via-webshoppingapp-wish-merchantwishcom/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag