Ga naar inhoud

Switchen van Windows naar Mac voor loonheffingen

Geplaatst:

philson

Tot voor kort regelde ik mijn loonheffingen aangifte via een Windows machine.

Ik ben overgestapt naar een Macbook Pro en wil graag daar verdergaan met de aangiftes.

Hoe neem ik de historische informatie mee naar de nieuwe omgeving zodanig dat ik bij een nieuwe aangifte ook de gegevens van de vorige aangifte kan overnemen?

Featured Replies

Geplaatst:

DaMedia

Door vanuit het windowsprogramma de gegevens te exporteren en in het macprogramma weer te importeren?

Maar je informatie is zo summier dat er weinig over te zeggen valt.

Geplaatst:

Maxn

Gaat om het aangifteprogramma van de belastingdienst zelf (en niet van een andere aanbieder)?

De map waar de gegevens staan wordt in de "instellingen" vermeld.

Zou zeggen, kopieer de inhoud van deze map even naar een USB stick, stop deze in de nieuwe computer, klik in het aangifteprogramma op de "open bestand" knop, en kijk of de Mac versie je bestaande bestanden lust.

Vermoed dat ze hetzelfde bestandsformaat voor alle platformen gebruiken, maar heb het niet geprobeert...

Geplaatst:

philson

• Auteur

Het gaat inderdaad om het programma van de belastingdienst zelf.

De map "belastingdienst" heb ik verplaatst van de Windows omgeving naar de Mac omgeving.

Maar dat leverde geen resultaat op.

Het programma op de Mac ziet de data niet.

Geplaatst:

DaMedia

Je kunt ook een windowssimulator installeren op de mac, dan kun je het programma gewoon onder windows draaien.

Geplaatst:

Highio

Philson, bel of mail even met de Belastingdienst en deel de uitkomst hier. Of wat zegt (de) Apple (Community)? ;)

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Maxn

De map "belastingdienst" heb ik verplaatst van de Windows omgeving naar de Mac omgeving.

En daar zat ook een bestandje L01.LAD in?

Anders heb je wellicht de verkeerde map...

Geplaatst:

DaMedia

Of wat zegt (de) Apple (Community)? ;)

Je kunt ook een windowssimulator installeren op de mac, dan kun je het programma gewoon onder windows draaien. :-)

Geplaatst:

philson

• Auteur

Ja dat bestandje zit er bij. Plus de map met alle printversies.

Geplaatst:

WalterBrokx

Switchen geeft altijd van dit soort gezeik.

De Apple Community of de support van de software heeft vast wel een antwoord.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.