Ik ben recent gestart als ondernemer en dit forum heeft me al meermaals geholpen met de boekhouding die ik zelf doe.
Echter doet zich nu de volgende vraag voor:
Ik maak zelf (elektronische) producten. Daarvoor koop ik kleine onderdelen in.
Is het nodig om hiervoor een voorraad bij te houden? Het gaat om tientallen verschillende, kleine onderdelen met een zeer lage stukprijs. In totaal een aantal duizend stuks per artikel.
Moet ik de verbruikte artikelen telkens afboeken als ik iets verbruik, of mag dit aan het eind van het jaar in één keer? (Hopelijk volstaat een schatting van de waarde van de verbruikte materialen)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LuckHermsen
LuckHermsen
Goedenavond,
Ik ben recent gestart als ondernemer en dit forum heeft me al meermaals geholpen met de boekhouding die ik zelf doe.
Echter doet zich nu de volgende vraag voor:
Ik maak zelf (elektronische) producten. Daarvoor koop ik kleine onderdelen in.
Is het nodig om hiervoor een voorraad bij te houden? Het gaat om tientallen verschillende, kleine onderdelen met een zeer lage stukprijs. In totaal een aantal duizend stuks per artikel.
Moet ik de verbruikte artikelen telkens afboeken als ik iets verbruik, of mag dit aan het eind van het jaar in één keer? (Hopelijk volstaat een schatting van de waarde van de verbruikte materialen)
Bij voorbaat hartelijk dank voor het advies!
Groet, Luck
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59163-inboeken-verbruiksvoorraad/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag