De vorige versie van mijn website is zo'n 10 jaar meegegaan, tijd voor wat nieuws dus!
Na een paar weken heen en weer mailen met een aardige websitebouwer is de nieuwe site vandaag live gegaan.
Maar ik ben natuurlijk "blind" voor dingen die nog onduidelijk kunnen zijn, ik zit er elke dag in en snap wel hoe het werkt.
Zien jullie dingen die ik gemist heb, of zijn er onduidelijkheden, ik hoor het graag!
Omschrijving van je concept:
Totaal nieuwe website, begrijpelijker voor mensen die weinig met koeriers / transport te maken hebben
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Teksten gemaakt, diverse foto's gemaakt, in overleg de "route" door de site bedacht
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Minder blabla, grote pictogrammen die één en ander verduidelijken. Bijvoorbeeld "Wat is een combo?" "Wat is een bus?"
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niet, maar voor mij nieuw.]
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Mensen die niet thuis zijn in transport / koeriersdiensten moeten min of meer begrijpen hoe het werkt als er een koerier besteld wordt. Zijn alle gebruikte begrippen duidelijk?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marco van Buren
Marco van Buren
De vorige versie van mijn website is zo'n 10 jaar meegegaan, tijd voor wat nieuws dus!
Na een paar weken heen en weer mailen met een aardige websitebouwer is de nieuwe site vandaag live gegaan.
Maar ik ben natuurlijk "blind" voor dingen die nog onduidelijk kunnen zijn, ik zit er elke dag in en snap wel hoe het werkt.
Zien jullie dingen die ik gemist heb, of zijn er onduidelijkheden, ik hoor het graag!
Omschrijving van je concept:
Totaal nieuwe website, begrijpelijker voor mensen die weinig met koeriers / transport te maken hebben
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Teksten gemaakt, diverse foto's gemaakt, in overleg de "route" door de site bedacht
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Minder blabla, grote pictogrammen die één en ander verduidelijken. Bijvoorbeeld "Wat is een combo?" "Wat is een bus?"
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niet, maar voor mij nieuw.]
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Mensen die niet thuis zijn in transport / koeriersdiensten moeten min of meer begrijpen hoe het werkt als er een koerier besteld wordt. Zijn alle gebruikte begrippen duidelijk?
www.mvbkoerier.nl
aangepast door Richard Theuwslink klikbaar gemaakt / format toegevoegd
https://www.mvbmedical.nl Multimount.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59739-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag