We hebben onlangs van een leverancier uit Finland een vrij hoge factuur ontvangen voor kosten waarvoor we niet van te voren geoffreerd waren. Nadat we bezwaar bij ze aantekenden hebben zij direct een incassobureau ingeschakeld. Toen we deze verteld hebben het niet eens te zijn met de factuur, hebben ze gereageerd met een dreigbrief waarin ze "binnen 3 werkdagen" betaling verwachten.
Dit alles geeft ons het gevoel dat deze twee partijen niet in goede trouw handelen. Hoe hiermee om te gaan? Is het belangrijk dat we een advocaat in de arm nemen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
T Chou
T Chou
We hebben onlangs van een leverancier uit Finland een vrij hoge factuur ontvangen voor kosten waarvoor we niet van te voren geoffreerd waren. Nadat we bezwaar bij ze aantekenden hebben zij direct een incassobureau ingeschakeld. Toen we deze verteld hebben het niet eens te zijn met de factuur, hebben ze gereageerd met een dreigbrief waarin ze "binnen 3 werkdagen" betaling verwachten.
Dit alles geeft ons het gevoel dat deze twee partijen niet in goede trouw handelen. Hoe hiermee om te gaan? Is het belangrijk dat we een advocaat in de arm nemen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag