- We hebben enkel een bedrijfsbus in de lease die ik graag wil houden. Andere vennoot wilt hier van af.
Na 9 maanden sta ik op het punt om uit een vof te stappen. We staan nu tegenover elkaar na enige verschillen in visie.
Ik stel me meteen maar kwetsbaar op door te vragen naar de stappen die ik moet afwerken om er zo goed mogelijk uit te komen. Hier heb ik behoefte aan merk ik.
Mijn ideaal situatie:
bus behouden om na deze kwestie meteen door te kunnen gaan.
Wie kan mij helpen om in het kort een soort van stappenplan te schetsen die ik aan kan houden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Antaflu
Antaflu
Informatie :
- Vof bestaat uit twee vennoten
- We hebben geen schuld
- We hebben enkel een bedrijfsbus in de lease die ik graag wil houden. Andere vennoot wilt hier van af.
Na 9 maanden sta ik op het punt om uit een vof te stappen. We staan nu tegenover elkaar na enige verschillen in visie.
Ik stel me meteen maar kwetsbaar op door te vragen naar de stappen die ik moet afwerken om er zo goed mogelijk uit te komen. Hier heb ik behoefte aan merk ik.
Mijn ideaal situatie:
bus behouden om na deze kwestie meteen door te kunnen gaan.
Wie kan mij helpen om in het kort een soort van stappenplan te schetsen die ik aan kan houden.
Alvast bedankt,
Antaflu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61047-uit-een-vof-stappen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag