Ik ga i.d. loop vd volgende week een BV opzetten. Hierbij wordt een deel van de werkzaamheden door freelancers / zzp-ers gedaan en uurtje-factuurtje gedeclareerd.
Is het als DGA toegestaan om ook ‘uurtje-factuurtje’ te declareren bij de BV? is het fiscaal en juridisch toegestaan?
Want i.d. opstartfase wil ik nog even een paar maanden mijn huidige baan behouden totdat alles rond is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasperdewi
Jasperdewi
Beste allen,
Ik ben Jasper en nieuw hier.
Ik ga i.d. loop vd volgende week een BV opzetten. Hierbij wordt een deel van de werkzaamheden door freelancers / zzp-ers gedaan en uurtje-factuurtje gedeclareerd.
Is het als DGA toegestaan om ook ‘uurtje-factuurtje’ te declareren bij de BV? is het fiscaal en juridisch toegestaan?
Want i.d. opstartfase wil ik nog even een paar maanden mijn huidige baan behouden totdat alles rond is.
aangepast door JasperdewiLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61722-fiscus-dga-uurtje-factuurtje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag