Higherlevel Borrel (9 sept. 2005)

Aanbevolen berichten

Ik wil graag deelnemen aan de borrel. Ik heb me eerder al opgegeven. Maar als aan het voorstel om borrel Cafe De Stad te houden wordt vastgehouden, moet ik helaas afhaken. Zie eerdere post van mij.

 

 

Beste Remwerk,

 

persoonlijk zal ik het erg jammer vinden als bepaalde ondernemers niet deel kunnnen nemen aan de borrel.

Daarom zal ik het geen probleen vinden de borrel op een andere locatie te houden. Graag wacht ik even de reactie van de andere af.

 

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Zoals gezegd - geen probleem als we het ergens anders doen.

 

Zit Oudaen niet vaak vol met brallende ballen? Zo niet, dan vind ik dat een prima locatie.

 

Een kroeg op de Neude is ook een prima optie, alleen ken ik ze persoonlijk niet en weet ik dus niet of ze rond die tijd erg vol zitten.

 

Rem - bedoel je die helemaal op de hoek, richting de Zaak? Daar laten ze, in het kader van hun anti-petjes beleid, geen dames met hoofddoek toe. Nou ben ik persoonlijk geen dame met hoofddoek, maar ik wil me toch graag van zulk beleid distantieren door die kroeg niet te bezoeken...

Link naar reactie

 

Zit Oudaen niet vaak vol met brallende ballen? Zo niet, dan vind ik dat een prima locatie.

 

Een kroeg op de Neude is ook een prima optie, alleen ken ik ze persoonlijk niet en weet ik dus niet of ze rond die tijd erg vol zitten.

 

De Neude is toch ook erg gericht op studenten, of is dat allang verleden tijd?

Die Ierse tent aan de Nobelstraat. is dat wat? Oudaen is mooi, kom er alleen overdags, maar de hapjes zijn redelijk aan de prijs. Aleph had 't laatst nog een voorstel aan de andere kant van het Janskerkhof (andere kant dan broers) maar ik weet niet welke kroeg, iemand een idee?

 

Iets kunnen snacken is wel een must!

Link naar reactie

Dat was waarschijnlijk hofman, ik weet alleen niet of je daar hapjes kunt krijgen en of het niet te druk is, de tent is opzich best aardig geloof ik.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

De Neude is toch ook erg gericht op studenten, of is dat allang verleden tijd?

 

Check.

 

Die Ierse tent aan de Nobelstraat. is dat wat?

 

Engels, genaamd Florin. Lekker ruim, en ze hebben snacks: http://www.florinutrecht.nl/florin

 

Aleph had 't laatst nog een voorstel aan de andere kant van het Janskerkhof (andere kant dan broers) maar ik weet niet welke kroeg, iemand een idee?

 

Philemon & Baucis? Hofmans?

 

Misschien is Florin wel een goede optie. Rem - bezwaar?

Link naar reactie

Florin voldoet aan mijn strenge eisen! :P

 

Ik heb met ze gebeld om dat na te vragen en heb met de eigenaar gehad over borrel 9 september 25 man. Ook heb ik een optie genomen voor die dag vanaf 18 uur. Als jullie deze tent niets vinden, tijdig doorgeven, dan kan ik haar weer annuleren.

 

Florin is goed bereikbaar met trein+lopen of trein+bus. Ze hebben drank+hapjes en ruimte voor 25 man.

 

Hofmans ken ik niet. Filemon wel, maar chique, moderne tent. Spijkers-met-koppen-tent Florin lijkt me gezelliger (gemeten met mijn criteria van gezellig).

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie

Florin voldoet aan mijn strenge eisen! :P

 

Ik heb met ze gebeld om dat na te vragen en heb met de eigenaar gehad over borrel 9 september 25 man. Ook heb ik een optie genomen voor die dag vanaf 18 uur. Als jullie deze tent niets vinden, tijdig doorgeven, dan kan ik haar weer annuleren.

 

Florin is goed bereikbaar met trein+lopen of trein+bus. Ze hebben drank+hapjes en ruimte voor 25 man.

 

Hofmans ken ik niet. Filemon wel, maar chique, moderne tent. Spijkers-met-koppen-tent Florin lijkt me gezelliger (gemeten met mijn criteria van gezellig).

 

Ok laten we die knoop nu maar doorhakken voordat we in 2006 nog aan het kiezen zijn. ;)

Florin is wat mij betreft ok.

 

Ze hebben ook een bittergarnituur zie ik op de website, dus het komt allemaal goed. ;D

Link naar reactie
Ik loop zo even bij de Stad langs om het 'goede' nieuws te melden... ;)

 

Lullig voor je Zaph, maar het is voor een goed doel, nu kan remwerk ook mee ;)

 

Gezellig Perry, tot 9 september.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Er zijn eerst oplossingen bedacht en vastgesteld zonder eerst naar de criteria te zoeken waaraan oplossing moeten voldoen. Criteria die door alle (mogelijke) deelnemers geaccordeerd zijn. ;)

 

Dat klopt, echter is het bij het zoeken naar een oplossing wel verstandig z.s.m. met de eventuele opstakels te komen ;).

Geeft niet, maar vond deze reactie wel even op z'n plaats!

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Er zijn eerst oplossingen bedacht en vastgesteld zonder eerst naar de criteria te zoeken waaraan oplossing moeten voldoen. Criteria die door alle (mogelijke) deelnemers geaccordeerd zijn.

 

Tis een -gezellige- borrel, geen nieuwbouw bedrijfslocatie met tophypotheek ;p

 

Florin is wel een leuke toko, vaak gezellig en de hapjes zijn goed te doen.... gezelli :)

 

Link naar reactie

haha.... ik kom wel, al die bijdehande ondernemers. Dat moet wel lachen zijn!

 

 

 

Leuk, meer zielen meer vreugd...

 

De stand is:

 

[move][glow=red,2,300]31 ! ! ![/glow][/move]

 

De guest-list voor september:

Kermie

Nonex.nl

eXistenZ

Remwerk

Benm

Decorum

Dennis K.

Zaph

Persoon (plus twee mystery guests!)

Hulpplus

Okidoki

Annedien

PHP-erik

Webwolff

Mira

Aleph

Zrski - speciaal uit Zweden!

Imola

Ilja

Michiel (?)

Technico

WillemJ

Niels28 (onder voorbehoud)

Sally B.

RJ

Peter de Blieck

Jinx!

Perry

Doubleart

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.