Ik run sinds enige weken een online business. Dit loopt erg goed. Ik heb in deze afgelopen tijd dan ook zeker al een lekkere omzet gedraaid. Toen ik enige 30-60 minuten geleden inlogde op mijn wix payments dashboard (Wix is het bedrijf waarop ik mijn website host, en is tevens ook mijn payment handler voor iDeal en credit- en debitcard betalingen). Stond er dat deze was gesloten, zonder enige verwijzing waarom. Enige wat mij werd aangegeven is het feit dat ik hun TOS moet raadplegen, en dan zelf maar mag uitzoeken wat ik precies heb fout gedaan volgens hun TOS. Ik verkoop game goederen/services online. Na het gronding bekijken van hun TOS kan ik nergens concluderen dat ik deze in enige vorm heb geschonden. De enige verstrekte informatie is deze link: https://support.wix.com/en/article/wix-payments-account-has-been-closed Ook is het ONMOGELIJK hun support te contacteren, het is een constante loophole waarin je door hun website wordt doorverwezen. Ik heb nu dan ook al een paar duizend euro vastzitten bij hen, dat geld gaan zij allemaal terugstorten naar klanten die hun producten/services al hebben ontvangen! Ronduit schandalig dat dit kan en gaat gebeuren. In de bijlage ziet u het bericht dat ik ook te zien kreeg. Ik heb geen idee wat te doen, en wat nu?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DaniMA
DaniMA
Hi,
Ik run sinds enige weken een online business. Dit loopt erg goed. Ik heb in deze afgelopen tijd dan ook zeker al een lekkere omzet gedraaid. Toen ik enige 30-60 minuten geleden inlogde op mijn wix payments dashboard (Wix is het bedrijf waarop ik mijn website host, en is tevens ook mijn payment handler voor iDeal en credit- en debitcard betalingen). Stond er dat deze was gesloten, zonder enige verwijzing waarom. Enige wat mij werd aangegeven is het feit dat ik hun TOS moet raadplegen, en dan zelf maar mag uitzoeken wat ik precies heb fout gedaan volgens hun TOS. Ik verkoop game goederen/services online. Na het gronding bekijken van hun TOS kan ik nergens concluderen dat ik deze in enige vorm heb geschonden. De enige verstrekte informatie is deze link: https://support.wix.com/en/article/wix-payments-account-has-been-closed Ook is het ONMOGELIJK hun support te contacteren, het is een constante loophole waarin je door hun website wordt doorverwezen. Ik heb nu dan ook al een paar duizend euro vastzitten bij hen, dat geld gaan zij allemaal terugstorten naar klanten die hun producten/services al hebben ontvangen! Ronduit schandalig dat dit kan en gaat gebeuren. In de bijlage ziet u het bericht dat ik ook te zien kreeg. Ik heb geen idee wat te doen, en wat nu?
https://gyazo.com/91ce47e002d7027b9aa0d29bf9506eda
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63306-wix-payments-account-gesloten-alle-verdiensten-terugbetaald-aan-klanten-help/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag