Het zijn weer wat rustige weken, dus heb ik tijd vrijgemaakt voor de verzuimverzekering.
Het is al jaren een hoofdpijnproject, omdat ik niet goed weet wat ik nodig heb. Met ons bedrijf zitten wij in een groep met een verhoogd risico. Dus niet alle partijen willen het risico lopen.
Nu heb ik een voorstel liggen van Aegon, wat er op zich wel goed uit ziet. Maar er zijn een aantal optionele posten waar ik niet uit kom. Mijn tussenpersoon heeft een goede poging gedaan om het uit te leggen, maar snap ik er nog weinig van.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
- ZW-Eigenrisicodragenverzekering.
Ik moet dan bij de belastingdienst een aanvraag doen om deze uitkering zelf te doen.
Maar wat is het voordeel hiervan?
De verzekering is echt heel goedkoop (6 euro per maand).
- WGA-Eigenrisicodragenverzekering
Ook bij deze moet ik bij de belastingdienst een aanvraag indienen.
Ik mag dan de uitkeringen zelf doen voor een periode van 10 jaar.
Deze optie is de helft van de originele verzuimverzekering
- Dienstverlening voor Verzuim
Volgens mij is dit gewoon een arbodienst.
Men zegt dat het iets anders is, maar zij zorgen voor de verzuimmeldingen, uitvoering poortwachter wet en houden de documentatie bij.
Bij het afsluiten van deze optie is de wettelijk verplichte arbodienst niet meer nodig. De kosten zijn ongeveer gelijk aan een arbodienst.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Jasper S.
Het zijn weer wat rustige weken, dus heb ik tijd vrijgemaakt voor de verzuimverzekering.
Het is al jaren een hoofdpijnproject, omdat ik niet goed weet wat ik nodig heb. Met ons bedrijf zitten wij in een groep met een verhoogd risico. Dus niet alle partijen willen het risico lopen.
Nu heb ik een voorstel liggen van Aegon, wat er op zich wel goed uit ziet. Maar er zijn een aantal optionele posten waar ik niet uit kom. Mijn tussenpersoon heeft een goede poging gedaan om het uit te leggen, maar snap ik er nog weinig van.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
- ZW-Eigenrisicodragenverzekering.
Ik moet dan bij de belastingdienst een aanvraag doen om deze uitkering zelf te doen.
Maar wat is het voordeel hiervan?
De verzekering is echt heel goedkoop (6 euro per maand).
- WGA-Eigenrisicodragenverzekering
Ook bij deze moet ik bij de belastingdienst een aanvraag indienen.
Ik mag dan de uitkeringen zelf doen voor een periode van 10 jaar.
Deze optie is de helft van de originele verzuimverzekering
- Dienstverlening voor Verzuim
Volgens mij is dit gewoon een arbodienst.
Men zegt dat het iets anders is, maar zij zorgen voor de verzuimmeldingen, uitvoering poortwachter wet en houden de documentatie bij.
Bij het afsluiten van deze optie is de wettelijk verplichte arbodienst niet meer nodig. De kosten zijn ongeveer gelijk aan een arbodienst.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64108-verzuimverzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag