Ga naar inhoud

HL-borrel 3 november na de Holland Innovationbeurs

Geplaatst:

nonex.nl

De Hollandinnovation-beurs in de Statenhal, Den Haag (staat er al een kruis in je agenda?) is een mooie gelegenheid om de HL-borrel van november aan vast te plakken, voor een keer dus niet op de vrijdag.

Datum: 3 november

lokatie: verzamelen op de beurs?

tijdstip: nader te bepalen afhankelijk van het eindprogramma van de beurs.

Featured Replies

Geplaatst:

Ilja van Roon

Nog een leuk detail: Ilja geeft de workshop "Netwerken doe je zo!" de best lopende workshop tot nog toe. We verwachte veel van je Ilja ;D

Shit, ik wilde eigen onder pseudoniem op het podium klimmen, daar gaat mijn reputatie!

Ben nu een programma in elkaar aan het flansen. Nils, had jij nu wel of geen budget voor die danseressen en die aftandse leeuw?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

Edo van Santen

Leest hij voor uit eigen werk of logt hij in op HigherLevel en leest wat posts door ? Zo vul ik nl. mijn workshops altijd ;D

Jij ook een workshop Ewout? "Venture Capital, wat is dat?" :D

dan doe ik wel een workshop "Internet Marketing, huil mee met de wolven" ;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Nils de Witte

Nog een leuk detail: Ilja geeft de workshop "Netwerken doe je zo!" de best lopende workshop tot nog toe. We verwachte veel van je Ilja ;D

Shit, ik wilde eigen onder pseudoniem op het podium klimmen, daar gaat mijn reputatie!

Ben nu een programma in elkaar aan het flansen. Nils, had jij nu wel of geen budget voor die danseressen en die aftandse leeuw?

Jawel, € 6,50. Daar kom je een eel eind mee als ondernemer 8)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Ilja van Roon

kan ik daar een aandeel Nebib mee kopen?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

Edo van Santen

kan ik daar een aandeel Nebib mee kopen?

Pas op Ilja, zolang je je aandeel niet 100% hebt volgestort, ben je hoofdelijk aansprakelijk! ;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Geplaatst:

Danielle (Hulpplus)

veel plezier weer op de borrel, hoop dat het wederom geslaagd is want dat was het de vorige malen zeker!

Volgende keer in Amsterdam ben ik er weer bij, hopende dat tegen die tijd iedereen het eens is met de locatie... :-\

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Geplaatst:

Ewout Wolff

Was erg gezellig, met een hoop HL'ers in een wit T-shirt met "I Power HL" er op. Overal in de zaal hingen behoorlijk grote banners met HigherLevel er op. En het was : goed, interessant en gezellig.

Vooral die mechanische libelle, die echt kon vliegen was boeiend !

Geplaatst:

Victor

Was erg gezellig, met een hoop HL'ers in een wit T-shirt met "I Power HL" er op. Overal in de zaal hingen behoorlijk grote banners met HigherLevel er op. En het was : goed, interessant en gezellig.

Fotooo's!!! :D

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Geplaatst:

Edo van Santen

Was zeer gezellig! Ik heb als participant een mooie HL-banner en shirt gekregen. De banner zal ik in mijn kantoor ophangen. Foto hiervan zal ik publiceren :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.