Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stanzig
Stanzig
Hallo Higherlevelers!
Sinds de coronacrisis zijn wij creatief aan het ondernemen met een lokale groente & fruit webshop.
We zijn nu enkele (merk) producten aan het toevoegen en vroeg mij af wat hier in kan en mag. Als concreet voorbeeld nemen we Doperwten.
Na Google en HL kwam ik tot de volgende conclusie, maar ik leg deze graag voor ter bevestiging.
- Ik mag een potje HAK Doperwten via legale methoden aangeschaft met marge doorverkopen.
- Ik mag dit product met zelf gemaakte foto op mijn webshop, met naam en merknaam noemen.
- Ik moet hierbij wel oppassen dat er niet de schijn wordt gewekt dat het mijn merk is.
Als ik mij hier aan hou zou dit merkrecht-technisch geen problemen moeten opleveren. Of zijn er valkuilen die ik over het hoofd zie?
Bvd!
aangepast door StanzigLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65755-uitputting-merkrecht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag