Goedemiddag, Ik zou graag hierop willen inhaken...
Als ik sterke drank wil importeren en alleen wil door verkopen aan horeca en slijterijen, heb ik dan zelf ook een vergunning nodig, zoals een webshop? Ik wil (vooralsnog) geen webshop beginnen, maar echt alleen verkopen aan horeca. Kan iemand mij hier advies in geven, want ik heb al een hoop gelezen op het ondernemersplein Kvk, maar ik kan niets terugvinden als je alleen importeur bent.
Alvast bedankt voor je reactie!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SuzannaB
SuzannaB
Goedemiddag,
Ik zou graag hierop willen inhaken...Als ik sterke drank wil importeren en alleen wil door verkopen aan horeca en slijterijen, heb ik dan zelf ook een vergunning nodig, zoals een webshop? Ik wil (vooralsnog) geen webshop beginnen, maar echt alleen verkopen aan horeca. Kan iemand mij hier advies in geven, want ik heb al een hoop gelezen op het ondernemersplein Kvk, maar ik kan niets terugvinden als je alleen importeur bent.
Alvast bedankt voor je reactie!
modcomment: reactie in eigen topic geplaatst
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65874-heb-ik-een-drankvergunning-nodig-als-ik-alleen-importeer-en-aan-horeca-verkoop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag