ik zal een korte introductie geven. Door een arbeidsongeval ben ik verwikkeld in een letselschadezaak. Zoals het er nu naar uit ziet gaat dit een mooi bedrag opleveren, om hier verstandig mee om te gaan ben ik van plan een stuk grond te kopen of pachten op een van de Caribische eilanden.
het plan is hier een aantal kleine huisjes op te zetten voor de verhuur aan toeristen (en mogelijk 1 voor permanente verhuur aan een bekende die gaat emigreren).
Dit wil ik deel financieren met eigen middelen en deels met creatieve financieren zoals crowdfunding.
nu zit ik met een aantal vragen,
Wat is een realistische bezettingsgraad
Wat zijn de risico’s met betrekking tot crowdfundig
Wat zijn andere manieren voor financiering
Met welke belastingen krijg je te maken bij de inkomsten uit verhuur.
en wat zijn minder voor de hand liggende bijkomende kosten die ik mogelijk over het hoofd zie.
ik zal uiteindelijk nog veel meer vragen hebben maar voor nu zijn dit de vragen die ik beantwoord moet hebben voor ik verder kan met een financieringsplan
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
roy010
roy010
Hoi leden..
ik zal een korte introductie geven. Door een arbeidsongeval ben ik verwikkeld in een letselschadezaak. Zoals het er nu naar uit ziet gaat dit een mooi bedrag opleveren, om hier verstandig mee om te gaan ben ik van plan een stuk grond te kopen of pachten op een van de Caribische eilanden.
het plan is hier een aantal kleine huisjes op te zetten voor de verhuur aan toeristen (en mogelijk 1 voor permanente verhuur aan een bekende die gaat emigreren).
Dit wil ik deel financieren met eigen middelen en deels met creatieve financieren zoals crowdfunding.
nu zit ik met een aantal vragen,
Wat is een realistische bezettingsgraad
Wat zijn de risico’s met betrekking tot crowdfundig
Wat zijn andere manieren voor financiering
Met welke belastingen krijg je te maken bij de inkomsten uit verhuur.
en wat zijn minder voor de hand liggende bijkomende kosten die ik mogelijk over het hoofd zie.
ik zal uiteindelijk nog veel meer vragen hebben maar voor nu zijn dit de vragen die ik beantwoord moet hebben voor ik verder kan met een financieringsplan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66585-vastgoed-verhuur-bonaire-welke-belastingen-en-heffingen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag