Ik heb een telefoonabonnement bij Tele2. Ik ben nu bezig met de aangiftes voor de BTW en inkomstenbelasting.
Maar het valt mij nu opeens op, dat er geen BTW los vermeld wordt op de factuur van Tele2. Ik heb het ingetikt op google en ik zie dat meer mensen ertegenaan lopen. Nu heeft dat er iets mee te maken dat het een particulier abonnement is. Maar ik had begrepen dat ik de facturen wel mag indienen omdat het onder de 100 euro is en ik als ZZP'er werk.
Kan ik de btw handmatig berekenen en vermelden op de losse facturen? Of mag dat niet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tinkerbell
Tinkerbell
Ik heb een telefoonabonnement bij Tele2. Ik ben nu bezig met de aangiftes voor de BTW en inkomstenbelasting.
Maar het valt mij nu opeens op, dat er geen BTW los vermeld wordt op de factuur van Tele2. Ik heb het ingetikt op google en ik zie dat meer mensen ertegenaan lopen. Nu heeft dat er iets mee te maken dat het een particulier abonnement is. Maar ik had begrepen dat ik de facturen wel mag indienen omdat het onder de 100 euro is en ik als ZZP'er werk.
Kan ik de btw handmatig berekenen en vermelden op de losse facturen? Of mag dat niet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71343-btw-staat-niet-vermeld-op-factuur-wat-moet-je-dan-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag