Ik weet even niet onder welke rubriek dit zou moeten maar ik heb de volgende vraag.
Ik heb van de week mijn grill vervangen van mijn zakelijke auto. Er zit een mooier exemplaar op nu. De oude die eraf is gekomen is nog 2 a 300 euro waard op marktplaats.
Mijn vraag. Kan ik dit als particulier verkopen of moet ik dat zakelijk doen met alle administratieve rompslomp eromheen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Davert
Davert
Hallo iedereen,
Ik weet even niet onder welke rubriek dit zou moeten maar ik heb de volgende vraag.
Ik heb van de week mijn grill vervangen van mijn zakelijke auto. Er zit een mooier exemplaar op nu. De oude die eraf is gekomen is nog 2 a 300 euro waard op marktplaats.
Mijn vraag. Kan ik dit als particulier verkopen of moet ik dat zakelijk doen met alle administratieve rompslomp eromheen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72392-auto-onderdeel-verkopen-van-zakelijke-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag