Ik zat pas geleden een engels autoblad te lezen en daar hadden ze het over een favoriet onderwerp van mij... Fuel cells ;)
Ik dacht dat de voornaamste limitaties voor het gebruik van fuel cells het inbouwen was, maar als ik het magazine goed begreep, is de ombouw van een normale combustie motor naar een fuel cell motor een niet al te groot probleem?
Waarvoor zijn er nog zo veel hybrids op de markt en waarvoor duurt de doorbraak van een duidelijk uiterst nodige verbetering zo lang? ???
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
Ik zat pas geleden een engels autoblad te lezen en daar hadden ze het over een favoriet onderwerp van mij... Fuel cells ;)
Ik dacht dat de voornaamste limitaties voor het gebruik van fuel cells het inbouwen was, maar als ik het magazine goed begreep, is de ombouw van een normale combustie motor naar een fuel cell motor een niet al te groot probleem?
Waarvoor zijn er nog zo veel hybrids op de markt en waarvoor duurt de doorbraak van een duidelijk uiterst nodige verbetering zo lang? ???
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/730-184-pk-en-dan-toch-een-fuel-cell/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag