Ik ben zzp'er en vorig jaar verhuisd naar een plaats in de buurt van mijn opdrachtgevers.
Hiermee voldoe ik aan de voorwaarden dat de woon-werkafstand voor de verhuizing ten minste 25 kilometer was, en door de verhuizing deze ten minste 60% kleiner wordt.
Nu mag er een vast bedrag van 7750 worden afgetrokken, maar waar in de aangifte inkomstenbelasting vul ik die in?
Onder "overige bedrijfskosten > huisvestingskosten"?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Creazzp
Creazzp
Ik ben zzp'er en vorig jaar verhuisd naar een plaats in de buurt van mijn opdrachtgevers.
Hiermee voldoe ik aan de voorwaarden dat de woon-werkafstand voor de verhuizing ten minste 25 kilometer was, en door de verhuizing deze ten minste 60% kleiner wordt.
Nu mag er een vast bedrag van 7750 worden afgetrokken, maar waar in de aangifte inkomstenbelasting vul ik die in?
Onder "overige bedrijfskosten > huisvestingskosten"?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73363-verhuiskosten-zzp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag