Even een vraagje: (weet niet of dit de juiste categorie is, of dat ik deze vraag beter in de rubriek "internet" had moeten zetten).
Bij mijn vorige werkgever had ik 3 e-mail adressen. *met het domeinnaam van de werkgever
Toen ik daar weg ging, heb ik mijn mailboxen laten verwijderen.
Vandaag kwam ik er eigenlijk per toeval achter dat mijn oude adressen weer geactiveerd zijn!
Nu maakt dat mij op zich niet zoveel uit, maar het zou best vervelend zijn als een klant mij per ongeluk een mailtje stuurt naar het oude adres. (mail met bijvoorbeeld prijzen etc.)
Nu de vraag: Mag een werkgever de mailadressen zomaar her-activeren zonder de ex-werknemer daarvan op de hoogte te stellen??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
alfa164man
alfa164man
Hallo,
Even een vraagje: (weet niet of dit de juiste categorie is, of dat ik deze vraag beter in de rubriek "internet" had moeten zetten).
Bij mijn vorige werkgever had ik 3 e-mail adressen. *met het domeinnaam van de werkgever
Toen ik daar weg ging, heb ik mijn mailboxen laten verwijderen.
Vandaag kwam ik er eigenlijk per toeval achter dat mijn oude adressen weer geactiveerd zijn!
Nu maakt dat mij op zich niet zoveel uit, maar het zou best vervelend zijn als een klant mij per ongeluk een mailtje stuurt naar het oude adres. (mail met bijvoorbeeld prijzen etc.)
Nu de vraag: Mag een werkgever de mailadressen zomaar her-activeren zonder de ex-werknemer daarvan op de hoogte te stellen??
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7391-e-mail-adressen-oude-werkgever/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag