Ik ben al geruime tijd (sinds 2012) klant bij Neostrada, iets later als bedrijf. Sinds kort zijn ze overgenomen door Versio.
5 Februari 2020 heb ik blijkbaar mijn domeinnaam + hosting per 3 jaar betaald, dus tot 5 februari 2023. Op 17 oktober 2021 heb ik een nieuwe domeinnaam aangeschaft en deze aan de hosting gekoppeld. Ik heb daarbij een redirect laten instellen op het 'oude' domein wat aan dit hosting pakket stond gekoppeld. Deze ben ik dus vergeten op te zeggen (de 'oude' domeinnaam).
Nu heb ik op 31 januari 2023 een factuur van betreffende partij gekregen met absurd hoge bedragen (factuur van in totaal € 488,60 voor een basis hosting pakket en domeinnaam). Ik heb direct op 31 januari een mail gestuurd naar alle beschikbare mailadressen die ik kon vinden (ik kon geen andere contactmogelijkheden vinden) dat ik niet akkoord ga met deze factuur en graag de diensten per direct wil opzeggen. Het is inmiddels 13 februari en ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik begin me nu toch zorgen te maken dat ik dit helaas wel moet gaan betalen. Zijn er nog dingen die ik kan doen of het in ieder geval kan minderen tot max. een jaar? En wat kan ik doen als ik het bedrijf op geen enkele mogelijkheid kan bereiken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cpwebdev
cpwebdev
Beste allemaal,
Ik ben al geruime tijd (sinds 2012) klant bij Neostrada, iets later als bedrijf. Sinds kort zijn ze overgenomen door Versio.
5 Februari 2020 heb ik blijkbaar mijn domeinnaam + hosting per 3 jaar betaald, dus tot 5 februari 2023. Op 17 oktober 2021 heb ik een nieuwe domeinnaam aangeschaft en deze aan de hosting gekoppeld. Ik heb daarbij een redirect laten instellen op het 'oude' domein wat aan dit hosting pakket stond gekoppeld. Deze ben ik dus vergeten op te zeggen (de 'oude' domeinnaam).
Nu heb ik op 31 januari 2023 een factuur van betreffende partij gekregen met absurd hoge bedragen (factuur van in totaal € 488,60 voor een basis hosting pakket en domeinnaam). Ik heb direct op 31 januari een mail gestuurd naar alle beschikbare mailadressen die ik kon vinden (ik kon geen andere contactmogelijkheden vinden) dat ik niet akkoord ga met deze factuur en graag de diensten per direct wil opzeggen. Het is inmiddels 13 februari en ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik begin me nu toch zorgen te maken dat ik dit helaas wel moet gaan betalen. Zijn er nog dingen die ik kan doen of het in ieder geval kan minderen tot max. een jaar? En wat kan ik doen als ik het bedrijf op geen enkele mogelijkheid kan bereiken?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74512-contract-hostingpartij-opzeggen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag