Jansens Geplaatst: 22 februari 2023 Jansens 29 0 Geplaatst: 22 februari 2023 (aangepast) Hallo, Wie kan mij helpen met de werking van een cafetariaregeling. ik ben in loondienst in mijn eigen bedrijf. Ik wil een fiets aanschaffen van 3500,-. Hoe kan ik dit berekenen. Ik lees veel informatie dat is je voordeel. Hoe zie ik dit terug op mijn loonstrook. uurloon is 45,- hoe verwerk ik dit in de wkr. en stel als ik lening afsluit waarbij ik de reiskostenvergoeding inlever van €50. Is er een rekentool die ik hiervoor kan gebruiken. 23 februari 2023 aangepast door Mikky Vrolijk Titel aangepast Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 22 februari 2023 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2299 Geplaatst: 22 februari 2023 wat zegt je salarisadministrateur? Dat is bij uitstek de partij die hierover kan informeren, omdat diegene jouw loonstrook al kent en ook kan aangeven of en zo ja, aan welke maxima jij al zit qua WKR. DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 Jansens Geplaatst: 22 februari 2023 Auteur Jansens 29 0 Geplaatst: 22 februari 2023 Heb ik nog niet gevraagd. Voor 2023 heb ik de vrije ruimte niet gebruikt. Link naar reactie
0 Jansens Geplaatst: 22 februari 2023 Auteur Jansens 29 0 Geplaatst: 22 februari 2023 ik was benieuwd of ik zelf een berekening kon maken zonder tussenkomst van de salarisadministrateur. Link naar reactie
0 shoptillyoudrop Geplaatst: 22 februari 2023 shoptillyoudrop 1,3k 4 202 Geplaatst: 22 februari 2023 6 minuten geleden, Jansens zei: ik was benieuwd (...) Waarom dan? Is die persoon incapabel? Anders is het toch "knap stom" (met alle respect) om experts die je inhuurt over te slaan om ta gaan vissen naar meningen op een forum... Maar wie weet, misschien krijg je een mening van iemand. "What, me worry?" Link naar reactie
0 Rik · Geplaatst: 22 februari 2023 Rik · 2,8k 10 311 Geplaatst: 22 februari 2023 (aangepast) Het forum is gratis (voor zover je daaraan wat hebt). De 'expert' zal waarschijnlijk een minuutprijs rekenen. Forum kan wel een idee geven van wat de mogelijkheden zijn voordat je gaat 'sparren' met die expert. 22 februari 2023 aangepast door Rik · Link naar reactie
0 Jansens Geplaatst: 22 februari 2023 Auteur Jansens 29 0 Geplaatst: 22 februari 2023 klopt, wanneer de budget ook niet ruim is. Zoek je uitweg op een andere manier. Lijkt mij normaal Link naar reactie
0 shoptillyoudrop Geplaatst: 22 februari 2023 shoptillyoudrop 1,3k 4 202 Geplaatst: 22 februari 2023 Aha, nou dit is gratis: https://www.salarisvanmorgen.nl/2022/09/13/fiets-en-cafetariaregeling-hoe-zit-het-precies/ "What, me worry?" Link naar reactie
1 Joost Rietveld Geplaatst: 22 februari 2023 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2299 Geplaatst: 22 februari 2023 3 uur geleden, Jansens zei: klopt, wanneer de budget ook niet ruim is. Zoek je uitweg op een andere manier. Lijkt mij normaal Dat snap ik wel, maar tegelijk gaat het wel om een fiets van maarliefst 3500 euro, terwijl je loonadministrateur wellicht 100 euro kost voor een correcte berekening, en zoals gezegd: Als wij op een forum met incomplete informatie iets roepen tegen jou, dan heb je daar in feite nog steeds niks aan. DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 Jansens Geplaatst: 23 februari 2023 Auteur Jansens 29 0 Geplaatst: 23 februari 2023 15 uur geleden, Joost Rietveld zei: Dat snap ik wel, maar tegelijk gaat het wel om een fiets van maarliefst 3500 euro, terwijl je loonadministrateur wellicht 100 euro kost voor een correcte berekening, en zoals gezegd: Als wij op een forum met incomplete informatie iets roepen tegen jou, dan heb je daar in feite nog steeds niks aan. Heb je een punt, ik zal het terugkoppelen bij mijn loonadministrateur. Link naar reactie
Jansens
Jansens
Hallo,
Wie kan mij helpen met de werking van een cafetariaregeling.
ik ben in loondienst in mijn eigen bedrijf. Ik wil een fiets aanschaffen van 3500,-.
Hoe kan ik dit berekenen. Ik lees veel informatie dat is je voordeel.
Hoe zie ik dit terug op mijn loonstrook. uurloon is 45,-
hoe verwerk ik dit in de wkr.
en stel als ik lening afsluit waarbij ik de reiskostenvergoeding inlever van €50.
Is er een rekentool die ik hiervoor kan gebruiken.
aangepast door Mikky VrolijkTitel aangepast
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag