In Moneybird is de categorie Online reclame standaard opgenomen in de hoofdcategorie Kosten.
Als webshop-ondernemer lijkt het voor mij echter logischer om de kosten van Google Ads (= online reclame) in de hoofdcategorie Kosten van de omzet op te nemen. Immers; deze reclamekosten zijn direct toegeschreven aan de omzet en dragen niet op een andere manier bij aan de onderneming.
Hoe denken jullie hierover? Waarom zou Moneybird deze subcategorie Online reclame in de hoofdcategorie Kosten hebben geplaatst?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hallo Jeroen
Hallo Jeroen
In Moneybird is de categorie Online reclame standaard opgenomen in de hoofdcategorie Kosten.
Als webshop-ondernemer lijkt het voor mij echter logischer om de kosten van Google Ads (= online reclame) in de hoofdcategorie Kosten van de omzet op te nemen. Immers; deze reclamekosten zijn direct toegeschreven aan de omzet en dragen niet op een andere manier bij aan de onderneming.
Hoe denken jullie hierover? Waarom zou Moneybird deze subcategorie Online reclame in de hoofdcategorie Kosten hebben geplaatst?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag