• 0

Hoe kom je bij de grotere winkelketens binnen?

Hoi,

 

Ik wil er nog niet al te veel over zeggen omdat ik er niet helemaal over uit ben, maar ik heb een andere manier gevonden van reclame maken voor winkels. Nu wil ik mijn idee voorleggen aan de hoge heren, maar: Hoe kom ik aan namen en/of e-mailadressen? Gewoon een rondje bellen? Waar de kans bestaat dat ze de naam of het emailadres niet doorgeven?Of is er een makkelijkere manier? Kan ik ergens zulke namen 'opkopen'?

 

Vriendelijke groet, Kadé

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

Googlen en zo achter namen van directeuren komen, er een emailadres van proberen te maken en een e-mail sturen. Alleen lang niet alle namen zijn online te vinden!

 

Groetjes, Kadé

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie
  • 0

Beste Kade,

 

Bij welke hoge heren probeer je een voet tussen de deur te krijgen ?

En dan bedoel ik eigenlijk bij welk soort bedrijven ?

En hoe kun je jouw idee vertalen naar geld ?

Wat is het verdienmodel ?

 

En dat ze je misschioen niet serieus nemen, komt waarschijnlijk omdat er dagelijks mensen zijn die iets nieuws bedacht hebben, wat na enige analyse helemaal niet blijkt te kunnen werken.

Dus zorg dat je voorbereid aan tafel komt.

Link naar reactie
  • 0

Die mensen hebben doorgaans geen tijd om e-mail te lezen van onbekenden. En hun secretaressen ook niet. Mailen is dus niet de manier.

 

Mischien zou je het eens kunnen proberen bij een retail reclamebureau.

 

Of is er een makkelijkere manier?

 

Nog makkelijker? Je zal echt een beetje moeite moeten doen om bij een beetje grote retailer binnen te komen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Misschien is het mn leeftijd en ben ik ouderwets, maar ik bel gewoon met de vraag: "Wie is er bij u verantwoordelijk voor XYZ?"

Helemaal mee eens! Werkt echt nog steeds. Hoef je overigens niet ‘oud’ of ouderwets voor te zijn.

 

Daarnaast kun je in veel gevallen ook de namen van de directieleden uit een jaarverslag halen. Die zijn weer vaak te downloaden vanaf de website van de betreffende organisatie.

 

Ik vraag me alleen af of je de directie van grote retailers moet hebben met een idee over reclame. Ik denk dat je meer kans maakt om ‘binnen’ te komen bij de afdelingen PR en/of marketing.

 

 

Succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het mn leeftijd en ben ik ouderwets, maar ik bel gewoon met de vraag: "Wie is er bij u verantwoordelijk voor XYZ?"

Helemaal mee eens! Werkt echt nog steeds. Hoef je overigens niet ‘oud’ of ouderwets voor te zijn.

 

Rikkert ... heb je nog tips voor me hoe cynisme in geschreven taal of met emoticoons van het scherm druipt? Want zo was het wel bedoeld ;D

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Dank voor reacties.

 

En ja, ik snap dat dat cynisch is bedoeld. Alleen, op papier heb ik alles wel staan maar het verwoorden vind ik moeilijk. Het is een aandachtspuntje maar ondertussen wil ik ze gewoon graag per e-mail kunnen bereiken.

 

Dus ik dacht dat er misschien een adressenbestandje bestaat. Maar dat van die jaarverslagen vind ik een superidee! Erg bedankt!

 

Groetjes, Kadé

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.