Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ExTax!
ExTax!
Grote bedrijven die actief worden op internet doen het in Nederland vaak beter dan nieuwe, op technologie georiënteerde, internetbedrijven. Dat vindt Kai Peters, bestuursvoorzitter van de Britse Ashridge Business School en adviseur van bedrijven in de technologiesector. "De grote bedrijven begrijpen het belang van marketing veel beter." www.emerce.nl
Veel internetondernemers gaan nog liever ‘voor geld langs bij investeerders’, dan dat ze iets aan marketing doen, vertelt Peters. Juist daarom doen bestaande grotere bedrijven ‘die iets met internet gaan doen’ het volgens hem vaak beter dan nieuwkomers. “De grote bedrijven kennen de essentie van zakendoen. Zij vinden marketing geen vies woord.”
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag