Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Samen in Administratie
Samen in Administratie
Goedemorgen, ik heb een klein boekhoudkantoor en doe de boekhouding en de ledenadministratie voor het dorpsblad. Normaal berekening ik hier kosten voor maar voor deze stichting wilde ik dat niet doen omdat t in principe vrijwilligerswerk is. Nu heb ik begrepen dat ik deze kosten (die ik niet ontvang) als sponsoring kan boeken maar ik heb geen idee hoe dat werkt. Ik boek ze natuurlijk aan de ene kant op 'sponsoring' omdat dat de kosten verhoogd maar welke tegenrekening zet je er in dit geval tegenover? Normaal gesproken zou dat je bank zijn maar dat kan nu dus niet.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag