Omdat ik al dagen aan het stoeien ben toch een vraag op dit forum. Mocht ik het dubbel posten of iets verkeerd plaatsen, let me know!
Mijn vraag: ik doe de boekhouding in e-boekhouden.nl
Nu wil het geval dat in december 2023 drie facturen heb verstuurd, welke pas in januari zijn betaald. Hoe boek ik dit nu netjes weg?
En moet ik daar uberhaupt iets mee doen?
Ik dacht eerst om een grootboekrekening aan te maken met "oude facturen" ofzo, en het daar op te zetten. Maar ik kom tot de conclusie dat ik te weinig verstand heb om dit goed te overzien.
Hopelijk weten jullie het!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wackomacco
Wackomacco
Hi all,
Omdat ik al dagen aan het stoeien ben toch een vraag op dit forum. Mocht ik het dubbel posten of iets verkeerd plaatsen, let me know!
Mijn vraag: ik doe de boekhouding in e-boekhouden.nl
Nu wil het geval dat in december 2023 drie facturen heb verstuurd, welke pas in januari zijn betaald. Hoe boek ik dit nu netjes weg?
En moet ik daar uberhaupt iets mee doen?
Ik dacht eerst om een grootboekrekening aan te maken met "oude facturen" ofzo, en het daar op te zetten. Maar ik kom tot de conclusie dat ik te weinig verstand heb om dit goed te overzien.
Hopelijk weten jullie het!
Thanks!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76672-boekhouden-overlappende-betalingen-over-boekjaar-heen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen