Ik werk vanuit huis op mijn kamer en moet binnenkort een printer en andere kantoorbenodigdheden aanschaffen. Een nieuw bureau en ladekast heb ik ook pas gehaald.
Nu is mijn vraag: Hoe en wanneer moet ik investeringen en afschrijvingen opgeven? Ik heb net mijn BTW nummer binnengekregen, daarbij ook gelijk aangifte omzetbelasting en opgaaf omzetbelasting. Moet ik mijn aankopen aan het eind van de jaar bij het invullen van inkomstenbelasting opgeven? Of kan ik dat gelijk wanneer ik aangifte omzetbelasting doe?
Kan ik tijdschriften en boeken die ik voor mijn beroep aanschaf ook aangeven als investering?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Totoro
Totoro
Ik werk vanuit huis op mijn kamer en moet binnenkort een printer en andere kantoorbenodigdheden aanschaffen. Een nieuw bureau en ladekast heb ik ook pas gehaald.
Nu is mijn vraag: Hoe en wanneer moet ik investeringen en afschrijvingen opgeven? Ik heb net mijn BTW nummer binnengekregen, daarbij ook gelijk aangifte omzetbelasting en opgaaf omzetbelasting. Moet ik mijn aankopen aan het eind van de jaar bij het invullen van inkomstenbelasting opgeven? Of kan ik dat gelijk wanneer ik aangifte omzetbelasting doe?
Kan ik tijdschriften en boeken die ik voor mijn beroep aanschaf ook aangeven als investering?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag