Graag zou ik enig advies willen bij het betalen met een creditcard voor het doen van mijn eerste bestelling bij een nieuwe leverancier.
Ik heb hiervoor nog nooit met creditcard betaald en zou graag jullie ervaringen horen.
De leverancier uit Amerika heeft mij voor mijn bestelling een commercial invoice gestuurd, dit is gewoon een faktuur met mijn gegevens en de items die ik bestel, overigens géén handtekening....is dat een normale gang van zaken bij een invoice? Moet die niet door beide partijen ondertekend zijn?
Als ik deze betaling doe met creditcard, wordt het bedrag dan direct bijgeschreven bij mijn leverancier?
En hoe gaan jullie om met 100% betalingen vóórdat de artikelen ontvangen zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast sandy60
Gast sandy60
Graag zou ik enig advies willen bij het betalen met een creditcard voor het doen van mijn eerste bestelling bij een nieuwe leverancier.
Ik heb hiervoor nog nooit met creditcard betaald en zou graag jullie ervaringen horen.
De leverancier uit Amerika heeft mij voor mijn bestelling een commercial invoice gestuurd, dit is gewoon een faktuur met mijn gegevens en de items die ik bestel, overigens géén handtekening....is dat een normale gang van zaken bij een invoice? Moet die niet door beide partijen ondertekend zijn?
Als ik deze betaling doe met creditcard, wordt het bedrag dan direct bijgeschreven bij mijn leverancier?
En hoe gaan jullie om met 100% betalingen vóórdat de artikelen ontvangen zijn?
Hoop enig advies te mogen ontvangen, bedankt!
Sandy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7924-creditcard-betaling-amerika/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag