Higherlevel Borrel [10-03-2006]

Aanbevolen berichten

wat kan ik me precies voorstellen bij een dergelijke borrel?

 

Letterlijk een borrel, dus een biertje of een colaatje drinken met wat andere HL-leden. Vrij ongedwongen, gewoon ontspannen en gezellig kennis maken en met elkaar praten. De gesprekken lopen inhoudelijk van nieuwe samenwerkingen en ervaringen uitwisseling tot echt 'ouwehoeren', waarbij iedereen natuurlijk welkom is :)

Link naar reactie

- Persbericht -

 

Den Haag, 9 maart 2006 - Lexbridge en Lucid, twee leden van vooraanstaand ondernemersforum Higherlevel, hebben aangekondigd niet aanwezig te zullen zijn tijdens de aankomende HL-borrel in Amersfoort.

 

Volgens annonieme bronnen kan het paar niet komen wegens andere, niet officieel gedocumenteerde, verplichtingen. Een woordvoerder voor het paar weigerde dit te bevestigen of te ontkennen.

 

Analysten bekend met het forum zeggen dat de afwezigheid van Lexbridge en Lucid geen gevolgen zal hebben voor de stabiliteit van de Nederlandse economie. Wel wordt rekening gehouden met een lagere afzet van (alchoholische) dranken en versnaperingen.

 

 

 

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Van onze Telegraaf-verslaggever.

 

Den Haag, 9 maart 2006. Lexbridge en Lucid, twee prominente leden van ondernemersforum Higherlevel zullen niet hun verplichting waar kunnen maken om bij de geplande borrel te zijn. Een van hen vervuld zelfs een hoge bestuurlijke functie binnen het forum, en geeft aan 'andere verplichtingen te hebben.'

Insiders suggereren dat de afwezigheid te maken heeft met een te uitbundige overwinningsfestiviteiten rondom de gemeentelijke verkiezingen. De woordvoerder voor het paar zegt 'van niets te weten'. Hoe de borrelcommissie op deze aderlating reageert is nog niet bekend.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Bericht vanuit een penitentiaire inrichting:

 

Kermie mag zonder toezicht niet naar Amersfoort.

Om haar te begeleiden is 4Legal (Edward Lich) benaderd om ervoor zorg te dragen dat Kermie zonder wangedragingen tijdens de HL-borrel aanwezig is. Edward heeft tevens de verantwoordelijkheid om Kermie (liefst zonder dwangbuis) in veilige toestand terug te brengen bij ons instituut. Wij ontheffen onszelf hiermee van verdere aansprakelijkheid. U betreedt Amersfoort op eigen risico.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Totnogtoe aangemeld:

 

 

De guestlist : de namen zijn gelinkt aan de profielen.

 

Kermie -Technopartner

nonex.nl -nonex.nl

Dennis K. ? -Improval

DLA -Lasercombat

Hulpplus -Hulpplus

peter-zaph - zaph

Benm - webchemistry

Tech Nico ThermoActive

targon/henk/ - targon

Sophie - Sophie's Sproutstart - maison d'art

mieke/outbox - miekes' sproutstart - www.outbox.nl

Jeroen Noij/Jeronimo - sustainergy

Jeroen - paragin

Edward - 4legal

NathanW/Imigo - imigo

 

16 man (en vrouw) sterk (DLA komt zoals wel vaker met zijn twee)... wie komen er nog meer?

 

Er zijn veel nieuwe regelmatige posters.... maar wanneer komen die nou eens borrelen?

 

Link naar reactie

Bericht vanuit een penitentiaire inrichting:

 

Kermie mag zonder toezicht niet naar Amersfoort.

Om haar te begeleiden is 4Legal (Edward Lich) benaderd om ervoor zorg te dragen dat Kermie zonder wangedragingen tijdens de HL-borrel aanwezig is. Edward heeft tevens de verantwoordelijkheid om Kermie (liefst zonder dwangbuis) in veilige toestand terug te brengen bij ons instituut. Wij ontheffen onszelf hiermee van verdere aansprakelijkheid. U betreedt Amersfoort op eigen risico.

 

 

Laat het hoofdkantoor van dat instituut nu net op kruipafstand van mijn woonhuis liggen en met de maxicosi van Roosmarijn moet het zeker lukken om de safe harbour te bereiken. Saillant detail: let op het speeltje van Roos.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

wat kan ik me precies voorstellen bij een dergelijke borrel?

 

Letterlijk een borrel, dus een biertje of een colaatje drinken met wat andere HL-leden. Vrij ongedwongen, gewoon ontspannen en gezellig kennis maken en met elkaar praten. De gesprekken lopen inhoudelijk van nieuwe samenwerkingen en ervaringen uitwisseling tot echt 'ouwehoeren', waarbij iedereen natuurlijk welkom is :)

 

bedankt voor je reactie, helaas zag ik deze te laat, volgende keer probeer ik erbij te zijn (groningen is nogal een uithoek).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.