Onlangs heb ik een aantal opdrachten afgerond in februari dit jaar. Netjes de rekening(en) gestuurd en na 30 dagen niet betaald gekregen. Herinnering gestuurd (na 40 dagen)... de ene rekening is betaald binnen 3 dagen, de andere niet. De factuur die nog niet betaald is beslaat een redelijk hoog bedrag.
Ik sta op het punt nogmaals een herinnering te sturen over de openstaande factuur, maar vind het onsympathiek van de klant de herinnering hierover min of meer te negeren (geen reden vernomen)
Inmiddels ben ik voor deze klant een nieuw project begonnen en het speelt in mijn achterhoofd om maar gewoon niet te gaan leveren als de betaling van het vorige project niet voldaan is. Is zoiets correct?
De relatie met deze klant is ook niet helemaal top, het contact en communicatie verloopt tergend moeizaam. Met andere woorden, ik ben ze op dit moment liever kwijt dan rijk... :-X
Wie kan mij helpen dit op een nette manier op proberen te lossen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Opz
Opz
Onlangs heb ik een aantal opdrachten afgerond in februari dit jaar. Netjes de rekening(en) gestuurd en na 30 dagen niet betaald gekregen. Herinnering gestuurd (na 40 dagen)... de ene rekening is betaald binnen 3 dagen, de andere niet. De factuur die nog niet betaald is beslaat een redelijk hoog bedrag.
Ik sta op het punt nogmaals een herinnering te sturen over de openstaande factuur, maar vind het onsympathiek van de klant de herinnering hierover min of meer te negeren (geen reden vernomen)
Inmiddels ben ik voor deze klant een nieuw project begonnen en het speelt in mijn achterhoofd om maar gewoon niet te gaan leveren als de betaling van het vorige project niet voldaan is. Is zoiets correct?
De relatie met deze klant is ook niet helemaal top, het contact en communicatie verloopt tergend moeizaam. Met andere woorden, ik ben ze op dit moment liever kwijt dan rijk... :-X
Wie kan mij helpen dit op een nette manier op proberen te lossen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8771-na-60-dagen-nog-niet-betaald/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag