Ik vraag mij het volgende af, hoe ver gaat de gok wet hier in nederland ? zijn sites waar je pooltjes ( uitslag voorspellen ) maakt op wedstrijden van het wk verboden ? valt dat onder gokken ? zoja is er een manier dit te omzeilen ? , zonee tot hoever mag je gaan ? zijn er eisen aan het geld dat je uitkeert, en zijn er eisen aan het bedrag die een speler mag inleggen ?
Ik kan vrij weinig vinden over deze wet op het internet ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
P.the.chicken
P.the.chicken
Ik vraag mij het volgende af, hoe ver gaat de gok wet hier in nederland ? zijn sites waar je pooltjes ( uitslag voorspellen ) maakt op wedstrijden van het wk verboden ? valt dat onder gokken ? zoja is er een manier dit te omzeilen ? , zonee tot hoever mag je gaan ? zijn er eisen aan het geld dat je uitkeert, en zijn er eisen aan het bedrag die een speler mag inleggen ?
Ik kan vrij weinig vinden over deze wet op het internet ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8788-kan-ik-een-gok-site-opzetten-in-nl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag