Een groot dekbed opmaken is niet makkelijk... om het dekbed geheel goed in de hoes te doen is lastig, uitzakken is snel gebeurd..
ik heb een idee, maar ik weet nog niet of er al zoiets bestaat..
ik zag mijn vriendin..en mijn moeder.. stoeien met de lakens... mijn moeder zei... "het is erg lastig en tijdrovend dit... vroeger had ik allemaal lusjes gemaakt aan de onderkant van het dekbed..en aan de hoes.. dan verschoof het nooit.."
wat een goed idee... maar het kan natuurlijk makkelijker.. druk knopjes ofzo.. maar het moet natuurlijk makkelijk op je dekbed aan te brengen zijn.. voor elk dekbed geschikt zijn.. en niet teveel kosten...
wat denken jullie van zoiets?
Hieronder een voorbeeld van een klip die ik moet gebruiken voor op het laken zelf..(niet de hoes) het rode moet dan zacht materiaal worden..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
G.Bos
G.Bos
Een groot dekbed opmaken is niet makkelijk... om het dekbed geheel goed in de hoes te doen is lastig, uitzakken is snel gebeurd..
ik heb een idee, maar ik weet nog niet of er al zoiets bestaat..
ik zag mijn vriendin..en mijn moeder.. stoeien met de lakens... mijn moeder zei... "het is erg lastig en tijdrovend dit... vroeger had ik allemaal lusjes gemaakt aan de onderkant van het dekbed..en aan de hoes.. dan verschoof het nooit.."
wat een goed idee... maar het kan natuurlijk makkelijker.. druk knopjes ofzo.. maar het moet natuurlijk makkelijk op je dekbed aan te brengen zijn.. voor elk dekbed geschikt zijn.. en niet teveel kosten...
wat denken jullie van zoiets?
Hieronder een voorbeeld van een klip die ik moet gebruiken voor op het laken zelf..(niet de hoes) het rode moet dan zacht materiaal worden..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9007-makkelijker-bed-opmaken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag