Als de foto gelogen is, is voor mij de hele review gelogen. Ik heb de tijd, zin en kennis niet om uit te zoeken wat er nu wel of niet klopt aan een recensie waar een frauduleus luchtje aan zit. Plaats dan een placeholderplaatje (iets leuks met een scooter of een helm).
Wat Veju het belangrijkste lijkt te vinden, m.a.w. wat bovenaan de pagina prijkt, zijn acties en reparaties. Je zou denken dat een scooterverkoper het verkopen van scooters het belangrijkst vind. Die indruk krijg ik nu niet.
Verkopen is emotie en het kan best nuttig zijn er op te wijzen dat je korting krijgt, want daarmee spreek je een publiek aan dat naar korting op zoek is, maar ik heb het gevoel dat e.e.a. nog niet op punt is. Heb ik het trouwens goed dat je op elke scooter 200 euro korting krijgt? (Waarom trouwens "199"? Je wil het bedrag zo groot mogelijk laten lijken, maar je gebruikt een techniek die hem zo klein mogelijk laat lijken.) Zo ja, waarom stel je elke prijs in je winkel 200 euro te hoog voor? Want daar komt 200 euro korting op neer.
Nou ja, dat lijkt me iets om de komende jaren mee te experimenteren. Blijf kijken vanuit de koper.
Ik kom binnen en zie op de PC meteen een grote foto van een mooie scooter. Die wil ik bestellen! Kan niet, want er zit geen bestelknop bij.
De CTA "Opties kiezen" klinkt een beetje alsof ik huiswerk moet doen. Ik snap dat je daar niet "Voeg toe aan de winkelwagen" van wil maken, maar denk nog eens na over een tekst die een klant beter verleidt tot klikken.
De grote knoppen "Groot assortiment", "Scherpe prijzen", "Eigen werkplaats", "Eigen ophaalservice" zijn helemaal goed, behalve dat ik er niet op kan klikken. :-) Als dit je kernwaarden zijn, moet je ze eerder laten zien en in een stijl die suggereert dat het om te lezen is en niet om op te klikken (al mag je ze natuurlijk wel klikbaar maken).
Mooie site, trouwens.