interceptor

Junior
  • Aantal berichten

    29
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

interceptor's trofeeën

  1. Je website ziet er goed verzorgd uit en informatief. Well done! Ik zou de kleuren ietsje aanpassen. Het is teveel blauw en dat maakt het te zakelijk en niet echt romantisch. Een weddingsite over trouwen moet je hier en daar dus een beetje rood kleuren; met name de backgroundcolor. Nog een kleinigheidje: onderaan je pagina staat : "je bent hier: .... ". Dat is en op de verkeerde plaats en overbodig => gewoon weghalen. Dat maakt de pagina ook wat rustiger en verzorgdiger Laat het even aan anderen zien.
  2. Hallo lezers, Kan iemand my tips geven hoe ik het beste kan onderhandelen wanneer ik kwaliteitsproducten en diensten op een prijsgevoelige markt wil zetten? Bedankt, Interceptor.
  3. Ik vind dat je concreter moet zijn. Je moet je focussen en duidelijk definieren wie je doelgroepen zijn, dan pas kan je de juiste PR & Marketingstrategie op los laten. Als jouw doelgroep bv. de zakenman / vrouw is, dan moet je heel andere communicatiekanalen gebruiken, dan bv. voor gezinnen. Dat moet bekend zijn voor een journalist. Als journalist ken je vast en zeker de acronymen AIDA en KISS! Maak daar gebruik van. Waarom zijn we je doelgroep niet???? We zijn kritisch en goede adviezen die je hier gratis krijgt, zijn goud waard. Wil je een klantenbestand opbouwen dan zal je toch eerst met goede lokkertjes moeten komen. Zo zijn kleine bedrijven groot geworden.
  4. Voor 300 euro een shop laten draaien? ;D ;D De hele site moet namelijk overhoop en dat betekent dat de engine (software) en de layout aangepakt moeten worden. Databases moeten gebouwd worden en ze moeten naadloos op elkaar aansluiten en dan ook nog foutloos werken met diverse templates, etc. Zodra ik namelijk de site open zie ik in het lege veld diverse foutmeldingen.... Software-matig zitten er nog fouten. Dan komt er ook nog het aspect veiligheid i.v.m. financiele transacties. Vervolgens moet het getest worden, gecorrigeerd, etc. reken maar op een maand of 3 aan werk incl.layout. Dan praten we over een investering van minimaal 2000 euro die je uiteraard kunt terugverdienen mits je dus alles vanaf het begin professioneel aanpakt. Je moet dit niet onderschatten!
  5. Als ik op zoek ben naar goede accomodatie dan maak ik gebruik van Google, Fodors.com, Tripadvisor.com, Condenast.com / concierge.com, lhw.com, travelandleisure.com. Allen zijn ze gratis en aan de hand van de reviews weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb. Vervolgens kan ik hotel en vlucht online boeken of laat het mijn reisbureau doen. Waarom zou ik dan isearchforyou gebruiken als ik het zelf ook kan?
  6. Hallo doenerij, 2xtend.com duurde het laden oneindig lang. Ben direct door gezapt.
  7. Taosan, Met een vormgever alleen ben je er nog niet. Je hebt ook een website-programmeur nodig die de aanpassingen doet en jouw website sneller doet laten lopen en de bestellingen correct verwerkt en voor het testen. Beiden kosten wel wat en dat hangt allemaal af van wat je wilt. Heb je de andere sites zoals bol.com al bekeken voor wat betreft de layout?
  8. Wat Heidi aanbiedt is geen reisbureau eerder een virtuele "personal assistant" die hier jou helpt bij het zoeken naar een leuke bestemming, hotel, etc. Mensen zoeken het daarom liever zelf uit vanwege specifieke wensen, eisen, etc., evt. geholpen door een reisbureau.
  9. Hallo Heidi, Voordat je iets op de markt gaat zetten moet je eerst zien achter te komen of er wel behoefte aan jouw dienst is en wat jouw toegevoegde waarde is. Je moet je verplaatsen in de consument. In geval van reizen, vakanties, etc. willen consumenten altijd een persoonlijk advies! Een goed hotel, vakantiehuis, vlucht boeken die compleet aan jouw eisen en wensen voldoet werkt niet via het internet omdat het om persoonlijke eisen en wensen gaat. Daarom ga ik altijd naar mijn vaste reisbureau, de medewerkers kennen mij al jaren, ze weten wat mijn wensen, voorkeuren en eisenpakket zijn en kunnen daarom GRATIS (!) het een en ander uitzoeken tot en met vlucht, transfer vanaf airport naar hotel, etc. regelen. Daarbij worden diverse brochures gebruikt, het zoeken en adviseren begint dus al ter plaatse en ik weet wat ze aan te bieden hebben. Diverse voorstellen krijg ik of direct of per e-mail, maar wel alles op maat. Vervolgens speur ik op internet de reviews van hotels af en kan zo mijn keuzes verder specificeren. Als ik mijn juiste keuze heb gemaakt, dan is het een kwestie van even mijn reisbureau bellen en die regelen alles in no-time. Zonder extra kosten. Ik zie in jouw dienst helaas geen toegevoegde waarde.
  10. Taosan, Vergat nog wat: je hebt contact helemaal in de footer geplaatst en vervolgens zie ik een formulier voor mijn neus. Velen vinden dit niet prettig en willen graag een persoon aan de telefoon voor evt. vragen, maar ook om te weten met wie ze zaken doen. Ik zou het "contact" gedeelte anders oplossen en wel duidelijk aangegeven! Bv. door een foto van een contactpersoon met jouw telef.nr. eronder, maar wel duidelijk aangegeven. Je moet werken aan de layout, lettertypes en taalfouten en grammatica. are its under reservation, ....... On all our offers and delivery its our general sale-and deliveries conditions of application. What the hell is this????
  11. Hallo Taosan, De theorie is anders dan de praktijk! Toen ik je website opende zag ik direct een foutmelding in het open veld: "Parse error: parse error, unexpected ':' in /home/gadgetsk/public_html/includes/languages/english/mainpage.php on line 2" Dat komt de betrouwbaarheid niet ten goede! Ik zou als bezoeker tegelijk denken dat je je site nog niet heb getest. Heb je je site grondig getest en zo ja, hoe lang? Laat het eens testen door vrienden van je ; laat ze bv.. nepbestellingen doen. Verder: een enorme lege veld in het midden alsof je niets te bieden hebt. Ik zou dat open veld aanvullen met nieuwe en bestaande producten. Dus productbeschrijving "What's new" in je menu, zou ik verplaatsen naar het open veld, aangevuld met nog meer nieuwe en bestaande producten. Lay-out is belangrijk: het moet betrouwbaarheid uitstralen, en niet te schreeuwerig zijn. Ik zie dat je copieen hebt gemaakt van afbeeldingen en wel zodanig dat ze niet goed zichtbaar zijn. Let daar op! Jouw banner met Madonna maakt het geheel erg onrustig. Als je banners wilt plaatsen zou ik er een aparte veld van maken. Bruikbaarheid: mensen houden van eenvoud. iDeal vind ik niet zo handig. Ik gebruik Paypal voor transacties. Daarnaast moet je duidelijke leveringsvoorwaarden opstellen. Overig: wie zijn jouw doelgroepen? Jouw site opent direct in het Engels, voor sommigen een reden om te zappen naar een andere site. Als je dit eerst op de Nederlandse markt wilt zetten zou ik het direct in het NL. zetten. Kijk even op bol.com hoe ze het aangepakt hebben. Ze werden genomineerd als een van de beste e-commerce sites! Verder: hoe heb je de PR & Marketing gedaan? Succes!
  12. Het vervelende met laster en smaad is, dat als je niet reageert dan denken anderen dat er een kern van waarheid is in de beschuldigingen! En als je er wel op reageert komt het teveel op de voorgrond te staan wat je ook niet wilt. Daarom is het volgens mij raadzaam om direct aangifte te doen zodat ik deze kan gebruiken wanneer ik deze persoon voor de rechter sleep, civiel en strafrechtelijk en verder niet op reageren. Ik heb in ieder geval een dossier opgebouwd van e-mail stalking tot en met plaatsen van leugens op het internet. Ik pik dit niet! Het betreft hier een consument en geen ondernemer. Als je als ondernemer op het pad van laster en smaad begeeft, graaf je je eigen graf. Overigens heb ik wat wetsartikelen opgezocht inzake smaad en laster. Smaad Art. 261. 1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie. 2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie. 3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste. Laster Art. 262. 1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie. 2. Ontzetting van de in artikel 28, eerste lid onder 1° en 2°, vermelde rechten kan worden uitgesproken.
  13. Raar verhaal allemaal. Je provider stelt zijn server beschikbaar voor het leveren van diensten, klanten zetten er hun account, websites en mailaccounts op, Server wordt met anderen gedeeld, de provider is de eerste-lijn en ze zijn dus hoofdverantwoordelijk voor het hele pakket aan dienstverlening zodat hun server goed draait en vrij is van spyware, virussen, hackers, etc. voor hun klanten. Kortom de hele beveiliging. Kennelijk hebben ze dit nagelaten, waardoor jij en andere accounts benadeeld worden en jullie bezoekers jullie website niet meer kunnen lezen, Jullie lopen dus schade op en zou juist HUN aansprakelijk moeten stellen voor gederfde inkomsten!
  14. Vrienden, Iedereen heeft hier wel eens last gehad van wanbetalers. Momenteel heb ik een klant die eerst van mijn diensten heeft genoten, waarvan alles zwart op wit staat (e-mail verkeer, etc. ) dat hij zeer tevreden is over mijn service, maar nu hij de rekening gepresenteerd krijgt, beticht hij mij van wanprestaties en allerlei onzing om onder de betaling uit te komen en zit me nu zelfs per email te stalken! Na diverse aanmaningen gaf hij geen sjoege en heb ik een deurwaarder ingeschakeld. Klant hevig geschrokken maar is gewoon doorgegaan met stalken en gaat zelfs zover om op diverse fora mijn goede naam door het slijk te halen door allerlei leugens te verspreiden. Op zo'n moment komt het slechtste in me naar boven. Het liefst zou ik deze persoon willen "verbouwen", maar dat doe je natuurlijk niet. Dure juridische hulp inschakelen ivm oplichterij, laster en smaad? Of direct aangifte doen bij Justitie. Kan ik dat later alsnog voorleggen bij de rechter. Verder vind ik het schandalig dat ondernemers weinig juridische bescherming genieten tegen wanbetalers. Klanten hebben de consumentenbond, klachtencommissies, etc. maar ondernemers die veel risico lopen zijn vogelvrij. Wordt het niet tijd dat ondernemers hun krachten bundelen om wanbetalers, laster en smaad harder aan te pakken. Ik ben pissed off....
  15. Hallo lezers, Kan iemand in een nutshell uitleggen wat nou eigenlijk het verschil is tussen een Business Angel, VC of een (in)formal investor? Ze lijken erg veel op elkaar, maar ik zie het verschil niet zo goed! Aandelenbeheer, eigenaarschap, risico's, o.i.d? Voor mij van belang daar ik in Amerika zaken wil gaan doen en extra financiering nodig heb.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.