- Nieuwe cookie wetgeving, mag zelfs G. analytics niet meer?
-
Feedback nieuwe webshop Mannen in Stijl
Leuke website. Ziet er over het algemeen goed uit. Werkt soepel, informatie staat goed vermeld. Ook een goede focus: Stropdassen, Riemen, Sokken Enkele tips: 1. Ga een paar artikelen plaatsen op je site. 2. Ik begrijp het idee achter de foto's. Maar ik zie dat het met een flitser is gedaan en niet op een heel professionele manier helaas 3. Plaats je aanbiedingen op je homepage! 4. Probeer de informatie aan de linkerkant ook te vullen met relevante informatie. Nu is het soms leeg, Of plaats daar ook content... Meestbestelde artikelen etc. Verder denk ik dat je via analytics, webmaster tools, visitor tracking etc. nog wel een hogere conversie kunt behalen.
- smartphone groothandel
-
Hoe weet ik wat mijn uitvinding waard is?
Het is waard wat iemand bereid is ervoor te betalen.... Maar ik denk dat de kracht in de naam (zorg voor een unieke naam), marketing en vastleggen heel belangrijk is. In jouw voorbeeld: Als je sudoku hebt uitgevonden is het niets waard zolang het niet door gebruikers wordt gebruikt. Dus eerst vastleggen, dan een sterk marketingplan, evt. partner erbij zoeken en uitrollen.
- statistieken website
- statistieken website
-
Nieuw idee, komt niet van de grond
Inderdaad eigen ervaring en wat ik hoor. Er zitten zeker goede mensen tussen, maar het kost vaak tijd en geld om zo iemand te vinden. En zeker als je met %van de omzet etc. wilt werken wordt het vrij gecompliceerd. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het zou niet mijn voorkeur hebben om daar je afhankelijkheden neer te leggen.
-
Nieuw idee, komt niet van de grond
Volgens mij doe je het goed om met veel partijen te praten. Wat ik zeker zou aanraden is om je plannen goed op haalbaarheid en potentie te (laten) toetsen. Dan praat je in elk geval makkelijker met evt. partners. Elance werkt goed voor eenmalige klussen, maar om langdurig mee samen te werken zou ik het niet zo snel aanraden.
-
Online product lanceren
Je krijgt in elk geval de beste feedback als je in het begin beschikbaar stelt voor een aantal mensen waarvan je ook verwacht dat ze een terugkoppeling geven. Tevredenheid met je product is de randvoorwaarde om succesvol te zijn. Vervolgens zou ik je website/concept goed testen doormiddel van het volgen van je (test) bezoekers. Hier krijgt je waardevolle informatie uit. En daarna planmatig een marketing/promotie/ planning uitwerken en zorgen dat je bezoekers loyaal worden. Het laten zien van positieve reacties kan goed werken, maar mss kun je aantonen dat je product zichzelf terugverdiend?
-
Wat vinden jullie van mijn website?
Als ik links naar productoverzicht ga opent dat in een nieuw venster. Als ik daar wat klik opent dat ook weer een nieuw venster. Een was zelfs nog in het Duits. En deze popups kan ik niet sluiten voordat ik het productoverzicht venster sluit. Dit is niet klantvriendelijk. Probeer alles in hetzelfde venster te houden.
-
van idee naar wereldspeler
Ik sluit me aan bij het idee van beter een klein deel van iets heel groots dan een groot deel van iets heel kleins. Om te groeien zul je delen moeten afstaan, dit is de goedkoopste manier uiteindelijk. Via leningen etc. krijg je normaal gesproken niet veel gedaan bij banken. Maar doordat je zelf veel investeert laat je ze wel zien dat je erin gelooft. Anders richting een business angel proberen te gaan. Het is voor zo een project van zeer groot belang dat je alle risico's goed hebt ingeschat.
- Motivational Videos
-
Vraag over idee beschermen webstore
Als ik het goed lees heb je (erg) weinig verstand van code/websites. In dat geval zou ik een partner zoeken die dat wel heeft. Niet iemand inhuren die iets maakt en dan weg is, maar die het ook onderhoudt. Zo heb je een gezamenlijk belang.
-
Graag jullie mening over mijn webshop/merk in de sokkenbranche
Eerste indruk is positief, goede duidelijke informatie en rustige kleuren. Komt redelijk betrouwbaar over. Tips: [*]Als je het hebt over een gecertificeerde fabriek, plaats dan een linkje met wat je ermee bedoelt. Je klanten zijn geen expert. [*]Sommige delen vallen weg door lichtgrijze kleuren. Bijvoorbeeld de maat sokken en het aantal lijkt alsof je het niet kunt selecteren. Ik zo dit eerder een harde kleur maken. [*]De items onderaan zijn niet allemaal klikbaar. Meer content is beter in dit geval. [*]Wie zijn feetthis klinkt niet lekker. Maar er dan van Over Feetthis of Feetthis informatie. Als je er dan op klikt verwacht je meer informatie dan alleen het adres. [*]Over het algemeen vind ik er wat weinig informatie op staan. Maak een faq aan of schrijf een aantal artikelen over de mogelijkheden en leg mensen uit wat voor bedrijf je bent. En maak een contact formulier aan. [*]Hierboven leg je uit waardoor jullie uniek zijn (prijs/kwaliteit/keuze/gemak). Doe dit ook op de site! Succes!
- Hou houden jullie de zaag scherp?