Jump to content

Robbert | Expand Online

Junior
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. Nog een tip: bouw een portfolio op [mod-edit:link verwijderd]
  2. @Axel @Karin and others: Schrijf een wedstrijd [mod-edit:link verwijderd]
  3. Bedankt voor jullie feedback! Echt nuttig om input vanuit verschillende invalshoeken te krijgen. Hieronder een korte reactie. We houden ons van harte aanbevolen voor meer verbetersuggesties! @silverace: bellen.c#m is inderdaad onze grootste concurrent. Wij bieden echter een veel betere dienst aan. Wij analyseren namelijk iemand's werkelijke belgedrag aan de hand van zijn facturen, terwijl je dit bij bellen.c#m zelf moet intikken. Daarnaast houden we rekening met alle operator trucs, zoals afronden per minuut en minuten wel/niet meenemen. Tevens kun je bij ons een account aanmaken, waarna we je iedere maand blijven adviseren. Als het account-concept verder doorontwikkeld is, hopen we hiermee redelijk wat free publicity te kunnen scoren. @cbakker: eens met je bezwaar, maar de opbrengsten per klik van AdSense (telecom) kliks zijn nu eenmaal te aantrekkelijk om te laten lopen in dit stadium. Er moet ook brood op de plank komen... @john bouwmans: bedankt voor je bug reports. Als het goed is, zijn deze allemaal verholpen.
  4. Hi all, Mede naar aanleiding jullie feedback is http://www.delaagsterekening.nl grondig overhoop gehaald en verbeterd. Een greep uit de verbeteringen: - Look-and-feel totaal vernieuwd - Privacy gevoelige vraag om log-in gegevens naar 2e pagina - Berekening besparing aangepast en veel transparanter gemaakt - Mogelijkheid om account aan te maken en iedere maand een overzicht van je belgegevens per mail te ontvangen Graag zou ik jullie nogmaals om input willen vragen m.b.t. look-and-feel en gebruiksvriendelijkheid van de site. Wat vinden jullie sterke punten? En wat kan er nog beter? Wederom veel dank, Robbert
  5. @Bas, bedankt voor het signaleren van deze bug; als het goed is, is 'ie gefixed @all: nog meer input voor de gebruiksvriendelijkheid van http://www.delaagsterekening.nl en/of ideeen voor het genereren van meer traffic naar de site?
  6. @Ard: Oei, dat is schokkend. Zou je me willen PM'em wat er niet klopt? @others: veel dank voor jullie input! keep it coming!
  7. Omschrijving van je concept: Hi all, Sinds kort ben ik betrokken bij DeLaagsteRekening.nl, een innovatieve telecom vergelijker, waar gebruikers hun mobiele telefoonspecificaties kunnen uploaden en deze gratis en direct regel-voor-regel automatisch kunnen laten analyseren. Vervolgens krijgen ze op basis van hun werkelijke belgedrag (vast-mobiel, piek-dal, sms gebruik, etc.) een persoonlijk advies welk abonnement voor hen het voordeligst is. We willen graag meer bezoekers trekken naar de site en onze conversie (=meer uitgaande kliks naar mobiele telefoonwinkels) verhogen. Ben erg benieuwd naar jullie ideeen! Alvast veel dank voor de moeite, Robbert Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Meer bezoekers - veel content toegevoegd (blog, abonnementpagina's, telefoonpagina's, etc.) - on-site SEO verbeterd - inkomende links aangevraagd bij relevante startpagina's e.d. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Consumenten aan het goedkoopste mobiele telefoonabonnement helpen in het woud van aanbieders, telecomwinkels, abonnementen, bundels, etc. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Bij andere vergelijkers kun je zelf je gemiddelde belgedrag invoeren (aantal minuten, sms'jes, etc.). DeLaagsteRekening analyseert werkelijke telefoonrekeningen regel-regel en geeft persoonlijk advies op basis van werkelijk belgedrag. Hierdoor zijn onze bespaaradviezen minimaal 10-20% beter (= goedkoper voor de consument) dan andere sites. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Suggesties om meer bezoekers naar de site te trekken en de conversie (=uitgaande kliks naar mobiele telefoonwinkels) te verhogen
  8. Als je een telefoonnummer in je Marktplaats-advertentie hebt staan, is het logisch dat je relatief meer telefoontjes krijgt vanuit Marktplaats. Men klikt men immers eerst naar je advertentie (met telefoonnummer) en daarna eventueel pas naar je website. Bij AdWords is iedere klik op een advertentie ook een klik naar je website en kan men het telefoonnummer pas ergens op je site vinden. Doordat Marktplaats al kosten in rekening brengt bij een klik op je advertentie (en niet pas bij doorklikken naar de achterliggende website), worden de effectieve kosten per gemeten klik stukken hoger dan de kosten per klik die AdMarkt rapporteert. Veelal kan de effectieve CPC niet tegen AdWords op. Echter, hier krijg je dus wel additionele leads en conversies per e-mail en telefoon voor terug...
  9. @J Haan Wij hebben onlangs een webapplicatie voor onze eigen tijdregistratie laten ontwikkelen. Geheel naar onze wensen en behoeften voor minder dan 1500 euro. Stuur even een PM als je in contact wilt komen met de bouwer.
  10. Wij hebben ook geen problemen met de combinatie van Bing en Analytics. De gemeten klikaantallen op advertenties in Bing komen (vrijwel) overeen met onze Analytics stats. Interessanter is dat de klikprijzen op Bing duidelijk lager ligger dan op Google.
  11. In het kader van deze topic nog een aardige voorspelling van Forrester Research m.b.t. de groei van social media advertising in de US. Volgens deze voorspelling groeit social media advertising de komende vijf jaar jaarlijks met 34% om het derde interactieve advertentiekanaal in 2014 te worden!
  12. Excuus om zo'n oude post weer op te rakelen, maar ik zit met exact dezelfde vraag en vraag me af in hoeverre het antwoord nog hetzelfde is? :) (door fiscale wijzigingen o.i.d.) Ook ik heb me laten vertellen dat als je een persoonlijke holding puur gebruikt om (minderheids)belangen in werkmaatschappijen te verwerven en verder geen andere werkzaamheden vanuit de holding verricht, je hier later fiscaal voordeel van kunt hebben (doordat je geen vpb hoeft af te rekenen bij verkoop van een belang in een werkmaatschappij hoger dan de aanschafprijs). Is dit waar? Zo ja, breng ik dit voordeel in gevaar door advies als doelstelling in de statuten van mijn PH op te nemen en/of(incidenteel) advieswerk vanuit mijn PH te verrichten? Alvast bedankt, Robbert
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept