Jump to content

Survivalcenter

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    Pascal
  • Last name
    ten Hoope
  • Company or organization name
    Survivalcenter
  • Website address
  • How did you find us:
    maak een keuze

Register

  • What age group do you belong to?
    < 18
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. www.z-g-s.nl doet dat. Je hebt een concurrent die dezelfde stenen laat graveren met sterrenbeelden (ook edelstenen etc.) Dat doet hij ook. Voor een paar euro per steen ben je wel klaar.
  2. Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is momenteel heel druk (andere webshops lopen goed ;D) maar ik ga later dieper op jullie feedback in. Alvast wat korte antwoorden: Ik kan niet alles op we website aanpassen ( zoals de vage woorden onderaan, ik zal de websitebouwer ernaar laten kijken) De wetgeving betreft vlindermessen en stiletto's etc. heb ik niet zoveel mee te maken. Dat is een erg grijs gebied (met maximale en minimale maten) waar ik mijzelf niet aan wil wagen. Vooral ook omdat ik met deze messen ook op markten sta waar goed gecontroleerd wordt (en om tijd te besparen probeer ik uit het grijze gebied te blijven). Ik verkoop dus überhaupt geen vlindermessen, stiletto's en valmessen. Alle messen die ik verkoop zijn zonder vergunning legaal te hebben en is meerdere malen gecontroleerd door de politie (eenmaal op verzoek van mijzelf en meerdere controles op markten) Qua garantie zit alles goed maar moet ik dit beter uitleggen. Ik ga de teksten hierover opnieuw schrijven. Ik zal later overal verder op in gaan. Alvast bedankt voor jullie tips en aanmerkingen!
  3. Ik weet wat de regels zijn (mag niet aan minderjarigen verkocht worden). Bij Faq en wet heb ik alle regels met betrekking op mijn artikelen staan. Derek-Jan: Slim, ga ik zeker doen! John Bouwmans: Bedankt voor de tip! U heeft alleen de verkeerde website beoordeeld (heb het nu ook in mijn onderschrift veranderd om verwarring te voorkomen), dit topic gaat over www.messenwebwinkel.nl. Ik zal mijn algemene voorwaarden op beide websites aanpassen. Klanten hebben wel gewoon garantie op hun artikelen (gegraveerd of niet) maar klanten kunnen hun artikel niet zomaar retourneren en geld terug vragen.
  4. Jazeker, categorie 4. Dit moet dus duidelijker worden? (het staat wel bij FAQ en wet).
  5. Ik ga navragen of de messen klikbaar gemaakt kunnen worden. Het zijn allemaal messen die ik verkoop. Top 10 lijst vult zichzelf met de top 10 meest verkochte artikelen. Aangezien er nog niets besteld is staat er nog niets in, dat lost zichzelf uiteindelijk wel op. Het is zeker een goed idee om een categorie aan te maken met populaire artikelen! Ik ga dit zeker doen! Bedankt voor uw reactie!
  6. Alvast wat extra informatie: 1: Controle op spelfouten zal deze week gebeuren 2: De url`s worden ''vriendelijk'' gemaakt nadat de webwinkel helemaal klaar is 3: Er komt een verplicht vakje bij klantgegevens met geboortedatum om de leeftijd van de klant te controleren. 4: Meer artikelen zullen toegevoegd worden 5: Foto`s van gegraveerde artikelen zullen toegevoegd worden 6: Engelse vertaling zal pas gebeuren nadat de website klaar is 7: Ideal wordt binnenkort erop gezet Alvast bedankt voor jullie tips en opmerkingen!
  7. Omschrijving van je concept: messenwebwinkel.nl is een webshop met messen, bijlen en accessoires hiervoor. Wij verkopen deze niet alleen, wij kunnen ze ook personaliseren met een naam of logo. Wij leveren alles uit voorraad (wordt automatisch bijgehouden, artikelen niet op voorraad kunnen ook niet besteld worden ) en kunnen dagelijks graveren / laseren. Hierdoor kunnen wij zeer snel verzenden (als je zelf een mes laat graveren, duurt dit vaak 1 week) Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Webwinkel laten maken, teksten geschreven, ruime voorraad ingekocht en begonnen met het vullen van de webwinkel. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Dat het gemakkelijker wordt om gepersonaliseerde messen te bestellen. Klanten bestellen nu vaak een mes waarna ze het bij een ander bedrijf laten graveren (op risico van de klant) waardoor er tijdverlies is (graveren duurt vaak een week) en extra kosten aan verbonden zijn. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Wij leveren snel omdat alles op voorraad is en zelf graveren. Hierdoor is het ook goedkoper dan bij de concurrenten en lopen klanten geen risico (als je zelf een mes laat graveren is dat meestal op eigen risico) Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop op tips en kritische opmerkingen. Ik ben nu bezig met het aanpassen en vullen van de webwinkel. Mocht er iets beter kunnen, kan ik het beter nu aanpassen dan wanneer er 500 artikelen en 15 rubrieken zijn. Alvast bedankt! Pascal www.messenwebwinkel.nl
  8. Veel groothandels hebben een website waar je een account op moet aanmaken, waarna je de prijzen ziet. Ik zou daar gewoon een account op aanmaken zodat je alle prijzen kan zien. Ik zou ook zeker kijken bij de groothandels in Duitsland (die zijn in mijn branche altijd goedkoper).
  9. Probeer eens via google met Engelse en Duitse woorden. Er zullen vast wel groothandels zijn die wat onbekendere merken verkopen of restpartijen hebben.
  10. Ikzelf gebruik eerst de foto`s van de leverancier / importeur en maak later mooie foto`s en plaats die erbij. Meestal maak ik pas eigen foto`s als het product gegraveerd wordt voor de klant ( meteen een goed voorbeeld voor andere geïnteresseerde)
  11. Er staat op je website een telefoonnummer met 24 uur per dag bereikbaar. Ik had dat ook op mijn website staan ( hoorde bij het ontwerp en de websitebouwer haalde het niet snel genoeg eraf ) en ben wekenlang gebeld tussen 8.00 en 2.00 ( ook in het weekend ). Sinds het plaatje verwijderd is wordt ik alleen nog maar gebeld op normale tijden ( tussen 9.00 en 18.00 ). Ook krijg ik waarschuwing als ik op dat plaatje klik. Je hebt er een niet bestaande url achter gezet, ik zou er een link van maken naar je e-mail.
  12. Ik heb niet alle 3 de pagina`s doorgelezen, dus je kan wat tips krijgen die al genoemd zijn. Verbeterpunten: 1: In je header staat bovenin basketbalwear en daaronder basketballwear. Hetzelfde woord op een andere manier geschreven? 2: Ik kan de teksten van je knoppen niet lezen, ik zou gewoon (donker)grijs nemen zonder logo-tjes erop en zwarte of witte tekst. Houden: 1: Ik vind de teksten op je website mooi geschreven. 2: Lay-out ( met uitzondering van de knoppen ) vind ik mooi. Tip: Je hebt op je website staan: Voor 16.00 besteld, morgen in huis. Hier zou ik van maken: Voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden. TNTpost ( of een andere ) levert niet altijd dezelfde dag al. ps. Laadtijd is bij mij geen probleem en je website werkt goed met firefox.
  13. Ik stuur facturen direct mee met de bestelling. Het idee erachter is dat klanten zo blij zijn met hun bestelling ( door snelle levering etc. ) dat ze gelijk betalen. Volgens mij werkt het wel ( ik hoef bijna nooit herinneringen te verzenden ). Ik ontvang facturen het liefst digitaal. Als ik dan een bepaalde factuur zoek heb ik deze zo gevonden met het zoekprogramma van outlook.
  14. Ik gebruik zelf vaak foto`s van mijn leveranciers. Zij maken vaak perfecte foto`s , hier hebben zij een grote professionele cabine voor. Als ik toch zelf foto`s moet maken gebruik ik als achtergrond een woodland of sneeuw camouflage net ( normale artikelen op woodland en winterartikelen op het sneeuw ). Ik gebruik deze netten ook als ondergrond op mijn marktkramen zodat het echt deel wordt van mijn huisstijl. Foto`s maak ik buiten voor het mooiste licht.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept